"There are 10 kinds of people in the world, those who understand binary and those who don't" | Werkbak specs
Verwijderd
Als je de titelbalk 'vasthoudt' met je muis door met de LMB erop te klikken en de muisknop ingedrukt te houden, worden alle messages vastgehouden en het lijkt alsof de executie van de thread niet meer plaatsvindt. Een windootje met daarin een OpenGL dingetje dat wordt gerenderd door een infinite loop stopt ook zodra je op de windowbar klikt.
Dit komt omdat de windowrendering stopt, want klikken op de windowbar is het starten van een drag van het window. Ik zou het progressbarwindow zonder titelbalk openen.
Dit komt omdat de windowrendering stopt, want klikken op de windowbar is het starten van een drag van het window. Ik zou het progressbarwindow zonder titelbalk openen.
lijkt mij ook dat alle messages wachten. En als ik een EndDialog(() functie aanroep dan wordt deze in de messagequeue gezet... maar 't lijkt alsof deze wordt overridden ofzo... 'k heb overigens een soort van workaround nu, heb de dialog op disabled staan... 't werkt ook, maar als het ook anders kan (wel met titlebar zo mogelijk), graagOp maandag 18 maart 2002 09:42 schreef Otis het volgende:
Als je de titelbalk 'vasthoudt' met je muis door met de LMB erop te klikken en de muisknop ingedrukt te houden, worden alle messages vastgehouden en het lijkt alsof de executie van de thread niet meer plaatsvindt.
"There are 10 kinds of people in the world, those who understand binary and those who don't" | Werkbak specs