Toon posts:

N.A.S.C.A.R racing 2002 probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een groot probleem met Nascar Racing 2002.

Ik zal jullie allereerst ff mijn config vertellen

CPU: Duron 600@600
Mobo: MSI K7TM Pro (ofterwijl: MSI ms6340) (micro ATX)
Chipset: VIA® KM133
Mem: 512 Mb 100 mhz
Gpu: Geforce 2 MX.
Keyboard: Standard (PS/2)

Het probleem is dus dat op het moment dat ik in de race bezig ben en ik een toets druk (bijvoorbeeld accelereren) dat dan 2 seconden later pas de aktie word ondernomen op de pc. Blijf ik de toets ingedrukt houden dan valt die op willekeurige momenten gewoon helemaal weg... Met sturen net zo. Soms een klein tikje links=3 seconden naar links, soms helemaal nix en soms ook ongeveer wat zou kunnen kloppen...

Ik heb de nieuweste 4-in-1 drivers en de nieuwste Nvidia reference drivers...

Tips please.

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Het lijkt op de controls-lag die mensen ondervinden in HL/CS. Dat doet zich alleen voor in Direct3D. It's a long shot, maar probeer eens in OpenGL te spelen (moet kunnen, wilde in N4 in elk geval wel) of anders je videokaart drivers te updaten.

P.S. bravo voor je duidelijke probleemstelling :)
Voorbeeldig.

P.P.S. Nascar komt niet tot zijn recht met een toetsenbord. Juist omdat je daarmee OF 0% OF 100% stuurt, ben je constant alle kanten op aan het slippen, en dat kost je veel snelheid en kostbare seconden.

Bij de Nascarserie (en dan met name deel 4 en season 2002, dat is gewoon Nascar 4 updated) heb je gewoon een stuur nodig.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb voor de zekerheid van alle drivers (dus chipset en VGA) nog eens de nieuwste versie gedownload en geinstalleerd. Ik heb het nu ook geprobeerd in OpenGL mode en het blijft precies hetzelfde ;( Voor een stuurtje heb ik trouwens ff het geld niet, maar je hebt wel gelijk :)

Misschien iemand anders nog iedeen?

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:00

Fuelke

Forza Ferrari

Misschien eens proberen met een goede gamepad, merk je toch wel wat verschil met het toetsenbord. Het is wel niet zo goed natuurlijk als een stuurtje, maar bij mij ging het toch al beter met mijn gamepad (Logitech Wingman Extreme) dan met het k-board.

En een gamepad kost minder dan een stuurtje. Maar je kan beter zoeken of je bij iemand er ff 1 kan lenen om te kijken of het dan beter gaat bij jou, voor je overgaat tot de aankoop.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik ondervindt dit probleem met Rally Championship 2000 onder XP. Onder ME heb ik daar geen last van. Probeer dat eens..