Nou ik heb variable ontvangen van een server 
Maar nu zitten er in die data enters die moeten eruit
weet alleen niet hoe
code:
1
2
3
| server.onData = function(data) {
chat += data;
} |
Maar nu zitten er in die data enters die moeten eruit
weet alleen niet hoe
dat gooi ik altijd bij de server-progger op zijn bord 
maar op flashkit staat een search-and-replace scriptje wat zijn werk ook goed doet
maar op flashkit staat een search-and-replace scriptje wat zijn werk ook goed doet
Verwijderd
code:
1
2
3
| String.prototype.replace = function (strng, rep) {
var temparray = this.split(strng);
return temparray.join(rep);}; |
Daarna dus:
code:
1
| variabele.replace('\n',''); |
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| String.prototype.replace = function (strng, rep) {
var temparray = this.split(strng);
return temparray.join(rep);};
server.onData = function(data) {
data.replace('\n','');
data.replace('\r','');
chat += data;
} |
dat fout? werkt namelijk niet enne die \r moet ook weet alleen niet echt wat dat is
percies, en dan zijn bram of ik weer het l*lOp zondag 17 maart 2002 21:53 schreef tie-rep het volgende:
dat gooi ik altijd bij de server-progger op zijn bord
[ot]
MX niet binnengekomen vrijdag?
[/ot]
hier is een scriptje waar je misschien iets aan hebt. Dit zoekt heel de string door en vervangt dingen die je opgeeft. Het tweede deel kan je weghalen, want dat zorgt dat je hem ook achterstevoren kan doorzoeken.
Maar is het geen optie om dit aan de serverkant al eruit te filteren? Dan heb je minder "load" van je scripting en meestal zijn deze talen hier al beter voor uitgerust!
, op de factuur stond ie wel vermeld, maar bij aantal stond 0 (en bij de prijs dus ook)[/ot]
Maar is het geen optie om dit aan de serverkant al eruit te filteren? Dan heb je minder "load" van je scripting en meestal zijn deze talen hier al beter voor uitgerust!
[ot] neeOp zondag 17 maart 2002 22:40 schreef Hangloozz het volgende:
[ot]MX niet binnengekomen vrijdag?[/ot]
ik heb flash mx wel kan het daarmee dan wel gewoon?

ik heb die dat lange script
maar het volgende..
Kan ik hier mee wel text onvangen zonder dat het 0byte is of ook niet? ik wil gewoon bij \n en niet bij \0
snap niet echt hoe het werkt
en hoe ik het kan gebruiken
ik heb die dat lange script
maar het volgende..
code:
1
2
3
4
5
| XMLSocket.prototype.onData = function (src) {
this.onXML(new XML(src));
}
In the above example, the src parameter is a string containing XML text downloaded from the server. The zero byte terminator is not included in the string. |
Kan ik hier mee wel text onvangen zonder dat het 0byte is of ook niet? ik wil gewoon bij \n en niet bij \0
snap niet echt hoe het werkt
Hmm snapt niemand dit?
dan heeft macromedia het wel erg moeilijk gemaakt..
dan heeft macromedia het wel erg moeilijk gemaakt..
Verwijderd
Ik zei toch dat je vooruit ging ?Op zondag 17 maart 2002 22:10 schreef Seraph het volgende:
code:
1 2 3String.prototype.replace = function (strng, rep) { var temparray = this.split(strng); return temparray.join(rep);};
Daarna dus:
code:
1variabele.replace('\n','');
Pagina: 1