Piraten zender door de boxen ?

Pagina: 1
Acties:
  • 359 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:24
Gisteravond was ik ff Ragnarok aan het spelen.
En op een gegeven moment hoorde ik een ruis door m'n speakers.
Nou alle stekkertjes enzo na voelen, je kent het wel.
Nog steeds dat "geruis", ik deed Winamp uit en Ragnarok, en de speakers iets luider.
Hoord ik orgel muziek door m'n speakers :?
Later hoorde ik iemand praten, wel onduidelijk maar hij liep toch echt te lullen.
Dat ging ff door maar stopte toen.

Vanmiddag om 12:30 ofzo hoorde ik die gast weer!
En volgens mij heeft ie niet door dat ie zend ofzo want ik zei telkens dingen zoals.
Test, test, test 1, test2....
Hallo, hallo....hallo
Sinds wanneer kan ik zoeits door m'n speakers ontvangen ?
En kan dat trouwens wel ?
Het zijn niet de buuren die muziek luid aan hebben ofzo, het komt echt uit m'n speakers. :?

Kan dit ? Kan ik er iets tegen doen ?

[EDIT]

Ik heb _geen_ Creative zetje ofzo.
En ook geen garantie meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-06 23:48

NiMu83

AFCA

LOL ik ken het... toen ik laatst aan het bellen was hoorde ik iemand anders ook praten...ook onduidelijk maar toch...
:)
btw dit moet toch niet in HA??? :?

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
heb ik ook wel eens, maar dan russische zenders, het kan dus wel.(ik heb zo'n stom creative 4.1 setje waarvan ik het typenummer even niet weet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Op zondag 17 maart 2002 21:35 schreef SH007 het volgende:
heb ik ook wel eens, maar dan russische zenders, het kan dus wel.(ik heb zo'n stom creative 4.1 setje waarvan ik het typenummer even niet weet).
Ik heb die boxen al meer dan 2 jaar.
Nooit iets gehoord :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21749

Dit probleem is bekend bij de subwoofer van een creative setje.
Als het goed is als je de helpdesk opbelt van creative/cambridge soundworks en het uitlegt krijg je een nieuwe subwoofer thuisgestuurd en het probleem is verholpen.

Dat je die golven ontvangt is een productiefoutje..

En als het een ander merk is tja, toch ook maar fabrikant opbelle en uitleggen lijkt me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elgringo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-06 10:25
elcheapo speakers en alles-in-1 setjes hebben di

if broken it is, fix it you should

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joca
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:30
Ja tuurlijk kan je zoiets door je speakers opvangen, als er een of andere zendamateur bij jou in de buurt woont en die loopt een beetje te expirimenteren en heeft zn zendvermogen een beetje opgeschroefd dan kan dat.

Het is t zelfde idee als de gsm tonen door een wat goedkopere speaker, een die slecht is afgeschermd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39176

Op zondag 17 maart 2002 21:37 schreef Schaamhaarkapper het volgende:
Als het goed is als je de helpdesk opbelt van creative/cambridge soundworks en het uitlegt krijg je een nieuwe subwoofer thuisgestuurd en het probleem is verholpen.

En als het een ander merk is tja, toch ook maar fabrikant opbelle en uitleggen lijkt me :)
'k had het vroeger ook met mijn oude Boxen (had er toen 4 op een vage radio aangesloten), elektrisch veld was enorm in mijn kamertje... Nadat ik de indeling van mijn kamer had veranderd, en nu nog 2 boxen minder had aangsloten, geen last meer.

ik hoorde altijd duitse herrie :?

het heeft er mee te maken dat je speakers niet goed genoeg magnetisch zijn afgeschermt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Op zondag 17 maart 2002 21:39 schreef elgringo het volgende:
elcheapo speakers en alles-in-1 setjes hebben di
Altec Lansing, een cheap waren ze niet.
Maar ik had er anders nooit last van :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floduR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
lol :)

dat heb ik ook met m'n (ouwe) pc speakers
als de comp uit is, en m'n boxen nog aan, dan hoor ik heel zacht praten of muziek (wel nederlandse muziek soms, maar geen nederlands praten, kan het niet verstaan)

toen ik het voor het eerst hoorde had ik geen idee waar dat nou vandaan moest komen, alles stond uit...

waarschijnlijk zitten er net wat onderdelen in die een bepaalde frequentie kunnen ontvangen (meestal metalen onderdelen, dus pc-speakers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamstar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-10-2024
Op zondag 17 maart 2002 21:37 schreef Schaamhaarkapper het volgende:

Heb jij toevallig een telefoonnummer voor me ?
Ik heb namelijk ook dat probleem met de FPS1000 en kan bij creative geen telefoon nummer vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Dat is voornamelijk met sommige Creative boxjes zo. Hadden ze zelfs een apart nummer voor geopend. maar dat weet ik niet meer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
ik had dat ook met mijn cambridge soundworks. ik als test een grafiet ring om de draden gedaan, ik heb nu al tijden geen last meer.

Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16029

Je kan dan je winkel bellen waar je het hebt gekocht en die kunnen het dan aventueel opzoeken (als ze een beetje service hebben) of ze ruilen het misschien zelf wel om als je geluk hebt, hoef je niet zoveel moeite te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Morgan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-05 22:06
Hehe... zo heb ik ooit een radiozender uit de monitor van mijn oude MSX horen komen (was zo'n monitor met speakertjes er in)... Ik wist ook niet wat me overkwam....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-06 14:10
creative ?? denk et niet ik heb target TRG-S120 boxen en daar kom ik het ook wel eens tegen best wel grappig opzich. ik ontving meer pools en duits en russen ook maar goed na tijdje ist weer weg, misschien geheime boodschappen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Ik heb dit zetje als een tijdje dus ik kan 'm niet terug brengen of garantie oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krush
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Pffff breek me de bek niet open. In mijn vorige huis kon ik niet eens normaal telefoneren, 75% van de tijd zat er zo'n piraat doorheen te kwaken, en hard ook! Ik zu de gemeente en de politie es bellen of er iemand in de buurt een zendvergunning heeft, en zo ja een klacht indienen.

Bij ons heeft het niet geholpen omdat de gemeente zei je moet de woningstichting hebben en die wisten weer niet wat ze ermee moesten en zeiden dat we de politie moesten hebben etc. kastje muur |:(

Maar ja niet geschoten >:) is altijd mis

Doors, windows in the house are used for their emptyness; thus, we are helped by what is not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je kan wel bellen voor informatie, als dat kan bij je winkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-06 14:10
Op zondag 17 maart 2002 22:02 schreef Blokkie het volgende:
Je kan dan je winkel bellen waar je het hebt gekocht en die kunnen het dan aventueel opzoeken (als ze een beetje service hebben) of ze ruilen het misschien zelf wel om als je geluk hebt, hoef je niet zoveel moeite te doen
ik denk dat et niet iets te maken heeft net welke boxen, oke zal wel wat mee zitten maar ook de plek waar je zit zal er mee te maken hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij ons thuis hoorde je ook weleens iemand door de telefoon, maar dat lag dan weer aan de telefoon, dan kon je gewoon het gesprek van iemand anders meeluisteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

HA->AVH..
for now..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2724

Op zondag 17 maart 2002 22:02 schreef Blokkie het volgende:
:'( Das een goeie van je, ik heb op m'n werk met veeeeeel pijn en moeite een nummer van creative gehad.. Denk maar niet dat elke winkel die heeft :Z
Pagina: 1