Toon posts:

ipv sdram ddram op me k7s5a

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zie topic
Gaat dat veel schelen in spellen? of is dat verschil verwaarloosbaar? alvast bedankt :D
======edit=====
Ik speel vooral wolf multiplayer .. mocht dat nog nuttige info zijn ;)

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-08 17:57
Met jouw snelle cpu en grafische kaart maakt 't zeker wat uit. Echter, hoeveel :? Hiero een review van dat bord waarmee ze 'm met PC133 en PC2100 testen (en zoals gewoonlijk veel gamebenches), kijk zelf en beslis :) (en zoek anders nog een paar reviews op ;) )

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-03 10:14

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Dit scheelt een aardig stukkie!!! Ik zou gaan voor Kingston DDR >:) Heb ik hier ook draaien op m'n K7S5A :)

webOS all the way!

Verwijderd

Je moet er wel voor zorgen om het goede merk DDR dan te nemen, ik zou ook zeggen kingston en geen SM-COM, want dat is klote-geheugen (ik heb ervaring) :'(

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ik merkte vrijwel geen verschil tussen sdram (pc133) en ddr sdram (pc266).

Je zal ongeveer 5% winst halen. Ik raad het daarom niet echt aan of je moet je oude geheugen voor een leuk prijsje kwijd zien te raden.

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:00
Heb het ff snel met SiSoft Sandra bekeken, zat idd tussen de 5 en 10 procent, niet echt wonderbaarlijk dus.
Als het niet veel kost kan je een upgrade wagen, maar zodra er veel geld in gaat zitten is het een onzinnige upgrade.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt allemaal en het idee is zegmaar dat ik het bij een klein zaakje hier koop waar ik wel vaker koop. Heb daar al wel vaker me oude geheugen ingeruild en nieuw gekocht tegen een niet zo hoge meerprijs dus ik zal even informeren :)

ps.
Hoi trouwens Aba ken je me nog toevallig van AD? :) toen --psycho-- daarna griffin :P
Pagina: 1