MS Natural Keyboard Pro probleem

Pagina: 1
Acties:

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Topicstarter
Oi oi,

ik heb verleden jaar bovenstaand keyboard gekocht, niets dan lof op het volgende probleem na dan.
Nadat ik de upgrade heb uitgevoerd naar Windows Xp Pro in september verleden jaar heb ik het probleem dat mijn toetsen helemaal omgewisseld worden.
Voorbeeld : als ik : en dan D doe (kan het nu niet achter elkaar doen dan krijg je een :D) dan blijft mijn caps lock hangen en moet ik caps lock AAN zetten om kleine letters te houden? Bovendien staan er op de tekens zoals ? andere tekens, soms vervangen door slashes of anderen. Zodra ik me af en aanmeld in Windows is het weer weg. Ik heb niets op dit forum kunnen vinden, eveneens als op het wereld wijde web. Misschien heeft 1 van jullie een oplossing?

Verwijderd

Je linkershift blijft dan hangen, als je die 1 keer indrukt is het weer over, ik had het ook. Met usb heb je er geen problemen mee, ik had ook problemen met smileys maken.

Toen ging hij kraken en nu heb ik een Logitech waar ik stukken tevredener over ben, zelfs in de m$ toetsenborden zitten bugs :)

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Topicstarter
Hmm dat zou weleens kunnen..

Had je dan ook het probleem dat zodra je bijv. : en dan D deed, je op enter kon drukken wat je wilde, hij geen bericht verzond maar vrolijk verder ging in je eigen tekstveldje...??

Verwijderd

Op zondag 17 maart 2002 21:25 schreef Tha_ExOrCiSt het volgende:
Hmm dat zou weleens kunnen..

Had je dan ook het probleem dat zodra je bijv. : en dan D deed, je op enter kon drukken wat je wilde, hij geen bericht verzond maar vrolijk verder ging in je eigen tekstveldje...??
GVD Je hebt me icoon gejat je haalt NU MIJN ICOON VEN JE PROFIEL AF !!! |:(

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:33

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
De ms natural elite versie heeft het gelukkig niet :) Maar is wel minder, want ik wil de elite eigelijk gaan vervangen door de Pro versie

• We Are Borg

We Are Borg

Op dinsdag 19 maart 2002 16:26 schreef MasterDisaster het volgende:

[..]

GVD Je hebt me icoon gejat je haalt NU MIJN ICOON VEN JE PROFIEL AF !!! |:(
He, volgens mij heeft hij ook een ms natural pro keyboard, want zijn shift blijft ook hangen :+

Verwijderd

Op dinsdag 19 maart 2002 17:43 schreef We Are Borg het volgende:
De ms natural elite versie heeft het gelukkig niet :) Maar is wel minder, want ik wil de elite eigelijk gaan vervangen door de Pro versie
Oh die heeft het ook hoor!.... :(

Het is dat hij zo lekker tikt. En die logitech's een waardeloze indeling hebben qua toetsen(enter en linker-shift bijv.).

• We Are Borg

We Are Borg

Op dinsdag 19 maart 2002 17:48 schreef Xaran het volgende:

[..]

Oh die heeft het ook hoor!.... :(

Het is dat hij zo lekker tikt. En die logitech's een waardeloze indeling hebben qua toetsen(enter en linker-shift bijv.).
Ehm, nee :P Ik zit dit verhaaltje hier achter mijn ms natural keyboard te typen en ik heb nog nooit problemen gehad met een :D :P
En idd, hij typt echt heel fijn. Wil nooit meer anders, deze natural keyboards zijn echt heel fijn. Alleen in het begin is het even wennen met typen en zat ik er steeds een toets naast |:( Maar nu typ ik redelijk snel als zeg ik het zelf ;)

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Topicstarter
Toch blijft t vaag...

Sinterklaas had gelijk dat het de shift toets was, alleen die moet ik met de rest van alle toetsen erop 3000 keer indrukken wil hij weer van zijn caps afgaan en geen domme tekens meer maken. Maar goed, afmelden is iig niet meer nodig :)

Ben overigens wel tevree over de lay out, Winamp enz. werken perfect met de blauwe toetsjes en de USB hub is zalig. Alleen krijg m;n HP scanjet er niet meer uit...hehe :)

• ETM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

ETM

E=TM²

Heb je er nog garantie op ?

anders zou ik hem gewoon omruilen

G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Topicstarter
Ik heb hem van mijn werk vandaan, is inmiddels al meer dan een jaar geleden. Misschien dat ze niet moeilijk doen, zal is kijken. :)

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Ik heb ook zo'n MS Natural (komen geloof ik uit Mexico) en moest eerst twee stuks terug brengen naar de winkel omdat eerst linkershift en Enter, en daarna rechtershift niet goed waren. Bij de derde ging het pas, maar vond dit geen teken van kwaliteit, zeg maar :D

• Vincent17
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-07 00:20
Ik had eerst de Elite versie, die toetsen waren zeer relaxed. Ben een tijdje geleden overgestapt naar de Pro versie, de toetsen waren in het begin zeer stroef. Na een paar weken zijn ze pas zoals in de Elite versie.

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Topicstarter
Ik ben sinds verleden week, dus 8 maanden na mn posting, erachter gekomen dat het probleem werd veroorzaakt door de landinstellingen. Standaard staat het TB op NL met VS Int. instellingen. Werkt in principe heel normaal, totdat je vaak de linker shift indrukt. Dan krijg je allemaal vage tekens en een hangende caps (omgedraaid werkelijk).
Om t probleem op te lossen hoef je simpelweg je taalinstelling standaard op Engels te zetten, alles is dan keurig in orde.

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Die van mij tikt ook nog steeds dat het lieve lust is :D
Pagina: 1