Oi oi,
ik heb verleden jaar bovenstaand keyboard gekocht, niets dan lof op het volgende probleem na dan.
Nadat ik de upgrade heb uitgevoerd naar Windows Xp Pro in september verleden jaar heb ik het probleem dat mijn toetsen helemaal omgewisseld worden.
Voorbeeld : als ik : en dan D doe (kan het nu niet achter elkaar doen dan krijg je een
) dan blijft mijn caps lock hangen en moet ik caps lock AAN zetten om kleine letters te houden? Bovendien staan er op de tekens zoals ? andere tekens, soms vervangen door slashes of anderen. Zodra ik me af en aanmeld in Windows is het weer weg. Ik heb niets op dit forum kunnen vinden, eveneens als op het wereld wijde web. Misschien heeft 1 van jullie een oplossing?
ik heb verleden jaar bovenstaand keyboard gekocht, niets dan lof op het volgende probleem na dan.
Nadat ik de upgrade heb uitgevoerd naar Windows Xp Pro in september verleden jaar heb ik het probleem dat mijn toetsen helemaal omgewisseld worden.
Voorbeeld : als ik : en dan D doe (kan het nu niet achter elkaar doen dan krijg je een