• t3q
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-03 09:38

t3q

Say yes to teq

Topicstarter
Nu al talloze pics bekeken te hebben hier op GoT moet ik gewoon ook zo'n ding hebben. Gewoon voor het hebbe is dat leuk. Reuze handig om van die plotselinge gebeuretenisse vast te leggen die niet vaak gebeuren. Alleen ben ik n00b op het gebied van deze hardware.

Wat is nou een goede digi cam voor een leuke prijs?

Voor een budget van 300 euro zal ik maar zeggen/

Advies zeer welkom.

Life goes as it goes.

• Yokozuna
  • Laatst online: 19-05-2025
Jammer dat je geen 385 euro beschikbaar hebt. Daarvoor heb je de Fuji Finepix 2600, een perfecte instapcamera. De Fuji FinePix 2300 benadert je budget beter maar is slechter verkrijgbaar en ik ken deze camera zelf ook niet.

Voor een laag budget kan ik je wel zeggen dat je met de goedkope Fuji Finepix modellen vaak goed zit. Het is misschien klote om te horen, maar ik zou in jou geval toch een euro of 70 meer uitgeven.

• t3q
  • Laatst online: 01-03 09:38

t3q

Say yes to teq

Topicstarter
Ja ok het bedrag wat ik opgaf is maar een richtlijn 385 euro kan ook wel. Dus die camera is wel goed?

Kan je me misschien ook vertellen welke eigenschappen goed moeten zijn?
Ik heb hier dus echt geen verstand van. En kan die camera ook goed in het donker foto's maken?

Life goes as it goes.

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-03 20:04
Misschien heb je hier wat aan:

[topic=197979]

Verwijderd

Op zondag 17 maart 2002 21:39 schreef Yokozuna het volgende:
Jammer dat je geen 385 euro beschikbaar hebt. Daarvoor heb je de Fuji Finepix 2600, een perfecte instapcamera. De Fuji FinePix 2300 benadert je budget beter maar is slechter verkrijgbaar en ik ken deze camera zelf ook niet.

Voor een laag budget kan ik je wel zeggen dat je met de goedkope Fuji Finepix modellen vaak goed zit. Het is misschien klote om te horen, maar ik zou in jou geval toch een euro of 70 meer uitgeven.
Is die Finepix 2600 een goeie??? ik heb hem hier al een week ligen maar nog nooit uit de doos gehaalt :P
Zal het eens doen.
Ik heb ook de Canon Powershot s40 Die is echt super maar wel buiten het buget van de topicstarter :)

• Yokozuna
  • Laatst online: 19-05-2025
De S40 is net als de S30 een erg mooie cam met bijna geen nadelen. Maar dat is zoals je zegt buiten het budget. Ik vind de Finepix 2600 een perfecte instap camera met goeie autofocus, weinig last van ruis, heldere kleuren. Gewoon een goede automatische cam, erg geschikt dus als instapmodel.

Voila ca, kijk de foto's er maar op na.

Verwijderd

Ik heb me een Kodak LS420 gehaald
ben zeer te vreden

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-02 13:07
Verwijderd schreef op 25 January 2003 @ 13:42:
Ik heb me een Kodak LS420 gehaald
ben zeer te vreden
goh, interessant...

waarom precies kick je dit (waardeloze) topic :?

(de HK is dicht, fyi)

Verwijderd

canon powershot a40 is volgens vele een hele goede camera en kost 330 euro ongeveer.

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:11
Oude }:O
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.