Op dit moment een ware waslijst in de SU, hebben de moderators geen zin, of geen tijd, of gaat GOT zo langzamerhand helemaal onderuit.
Snurk 
Zoveelste topic, waarvan het antwoord echt niet anders zal zijn..
Zoveelste topic, waarvan het antwoord echt niet anders zal zijn..
Verwijderd
Ik voorspel dat als deze lijst nog groter wordt, dat er anarchie op GoT ontsaat 
M.a.w. het kan voorkomen, dat door omstandigheden de lijst in SU wat langer is dan anders
M.a.w. het kan voorkomen, dat door omstandigheden de lijst in SU wat langer is dan anders
Ja er staat toevallig veel HA. Dat kan
.
Ik heb net wat weggewerkt wat ik kon. De rest blijft nog even staan. Sommige dingen gebeuren nou eenmaal
.
Ik heb net wat weggewerkt wat ik kon. De rest blijft nog even staan. Sommige dingen gebeuren nou eenmaal
Momentaan 
Valt trouwens wel mee; ik heb ze wel eens groter gezien en er zitten een aantal nickchanges tussen.
Valt trouwens wel mee; ik heb ze wel eens groter gezien en er zitten een aantal nickchanges tussen.
Jazeker, het is goed nederlands, al kom je het woord niet vaak tegen. Het betekent gewoon van dit moment.Op zondag 17 maart 2002 21:14 schreef Kjev het volgende:
Momentaan
Dat staat toch niet in mijn woordenboek...ik ken wel 'momenteel', dat inderdaad de betekenis heeft die jij aan 'momentaan' geeft...Op zondag 17 maart 2002 21:15 schreef aad123 het volgende:
Jazeker, het is goed nederlands, al kom je het woord niet vaak tegen. Het betekent gewoon van dit moment.
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
Verwijderd
Tijd voor een nieuw woordenboek dan ..
Het is doodnormaal vocabulair hoor.U hebt gezocht op: momentaan
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
mo·men·Žtaan (bn.)
1 tegenwoordig, huidig
2 [taal.] betr. hebbend op een handeling waarvan begin- en eindpunt samenvallen

Tada, handig hoor, die van dale op je pc
Verwijderd
Momentaan is inderdaad goed (maar ouderwets) nederlandsOp zondag 17 maart 2002 21:21 schreef odysseus het volgende:
[..]
Dat staat toch niet in mijn woordenboek...ik ken wel 'momenteel', dat inderdaad de betekenis heeft die jij aan 'momentaan' geeft...
Zo heb je ook instantaan etc
de elektro boys hierzo kennen het woord echt wel 
in combinatie met vermogen ed
in combinatie met vermogen ed
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
ik heb al gevraagd voor GM-rechten, maar daar wilden ze nog even mee wachten
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Hmm, in mijn woordenboek Nederlands -> Engels stond het toch echt niet...maar goed, ik zal de Van Dale maar geloven. Ik dacht bij de topictitel overigens in eerste instantie dat 'monumentale' werd bedoeld
...
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
* Moartn wijst weer eens op z'n sig
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Wat je maar overbodig noemt, sinds 15:00 uur lijkt er eigenlijk maar weinig gedaan te zijn, lijkt mij dat het mensen die daar iets posten een idee geeft dat ze net zo goed geen melding kunnen doen. Vraag jezelf eens af hoe jij het zou vinden als jij daar iets aanmeldt en er komt geen reactie op.Op zondag 17 maart 2002 21:28 schreef Moartn het volgende:
* Moartn wijst weer eens op z'n sig
ja naar heOp zondag 17 maart 2002 21:36 schreef aad123 het volgende:
Wat je maar overbodig noemt, sinds 15:00 uur lijkt er eigenlijk maar weinig gedaan te zijn, lijkt mij dat het mensen die daar iets posten een idee geeft dat ze net zo goed geen melding kunnen doen. Vraag jezelf eens af hoe jij het zou vinden als jij daar iets aanmeldt en er komt geen reactie op.
dat die mods soms ook een leven hebben
<serieus>
er wordt altijd op gereageerd
en nu is dat een keer wat trager
soi..
OMG OMG OMGOp zondag 17 maart 2002 21:36 schreef aad123 het volgende:
[..]
Wat je maar overbodig noemt, sinds 15:00 uur lijkt er eigenlijk maar weinig gedaan te zijn, lijkt mij dat het mensen die daar iets posten een idee geeft dat ze net zo goed geen melding kunnen doen. Vraag jezelf eens af hoe jij het zou vinden als jij daar iets aanmeldt en er komt geen reactie op.
Er is een paar uurtjes niks gebeurt, heel got gaat eraan!!!
Het valt me eigenlijk ook op ja.
Maarja, de topics worden allemaal wel binnen 12 uur gedaan meestal. En als er een topic is die echt snel op slot moet, dan ICQ je toch gewoon even een mod.
Maarja, de topics worden allemaal wel binnen 12 uur gedaan meestal. En als er een topic is die echt snel op slot moet, dan ICQ je toch gewoon even een mod.
🌞🍃
Geen slechte beslissing lijkt meOp zondag 17 maart 2002 21:25 schreef LuNaTiC het volgende:
Verwijderd
Er is wel degelijk in die tijd ook wat gebeurt in SU.Op zondag 17 maart 2002 21:43 schreef hdd het volgende:
[..]
OMG OMG OMG
Er is een paar uurtjes niks gebeurt, heel got gaat eraan!!!
Rond die tijd en daarna zijn er wel degelijk SU's afgehandeld, alleen valt dat niet op als de lijst al wat groter is en zodoende lijkt het alsof er niks gebeurd, omdat de lijst continu even lang blijft.
ejOp zondag 17 maart 2002 21:25 schreef LuNaTiC het volgende:
ik vorige week ook
wilde wat mensen bannen
ph34r m3
Ben er net ook even doorheen gewandeld. Wat er nog staat laat ik liever aan mensen over die wat meer verstand van betreffende fora hebben 
Maar 't ziet er al wat beter uit
Wow, over opruimen gesproken!Op zondag 17 maart 2002 22:08 schreef Jaymz het volgende:
Ben er net ook even doorheen gewandeld. Wat er nog staat laat ik liever aan mensen over die wat meer verstand van betreffende fora hebben
Er staan 7 dingen gemeldOp zondag 17 maart 2002 22:11 schreef aad123 het volgende:
[..]
Wow, over opruimen gesproken!
Over zeuren gesproken.
De mods staan niet op de loonlijst en hebben ook nog een priveleven
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Er zijn dagelijks meer dan 100 topics in SU. De laatste keer dat er meer dan 20 stonden is echt al LANG geleden
Oftewel, we doen best wel wat hoor.. soms
Dat was van mij zeer positief bedoeld!! Het was namelijk een beste opruiming, maar als je het een en ander niet hebt gevolgd kun je dat natuurlijk niet weten. Er stonden wat meer dingen gemeld, bijna dertig(misscien overdrijf ik nu) Honderd SU-meldingen per dag? Hoei, da's bes wel veul.Op zondag 17 maart 2002 22:13 schreef Kezmanatic het volgende:
[..]
Er staan 7 dingen gemeld
Over zeuren gesproken.
De mods staan niet op de loonlijst en hebben ook nog een priveleven
Sorry danOp zondag 17 maart 2002 22:21 schreef aad123 het volgende:
[..]
Dat was van mij zeer positief bedoeld!! Het was namelijk een beste opruiming, maar als je het een en ander niet hebt gevolgd kun je dat natuurlijk niet weten. Er stonden wat meer dingen gemeld, bijna dertig(misscien overdrijf ik nu) Honderd SU-meldingen per dag? Hoei, da's bes wel veul.
Dacht dat ik wat sarcasme rook
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
iig zijn dit soort topics overbodig en daar wordt het niet beter van.
Toevallig waren er wat modjes wat anders aan het doen, dat heb je weleens. Het komt vanzelf goed.
Toevallig waren er wat modjes wat anders aan het doen, dat heb je weleens. Het komt vanzelf goed.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()