ik heb navy seals gedownload vervolgens een nieuwe map gemaakt en unzipped naar de nieuwe map vervolgens de hele map in d:program files quake gezet dan kijk ik in het spel bij mods en zie geen navy seals.in de map zit ook een launcher en als ik die aanklik dan staat er ready to start navy seals? ik druk op ok ---quake]|[arena path not found.wat doe ik nu fout
Verwijderd
downloaden = stoutOp zondag 17 maart 2002 20:52 schreef tumbadora het volgende:
ik heb navy seals gedownload vervolgens een nieuwe map gemaakt en unzipped naar de nieuwe map vervolgens de hele map in d:program files quake gezet dan kijk ik in het spel bij mods en zie geen navy seals.in de map zit ook een launcher en als ik die aanklik dan staat er ready to start navy seals? ik druk op ok ---quake]|[arena path not found.wat doe ik nu fout
zeg nou niet ga naar de search want daar heb ik al gezocht.
toen ik vroeg hoe dat moest met bid for power werd het gelijk gesloten met als antwoord ga naar de search en nu zie ik de zelfde vraag vandaag weer staan met allemaal reakties
toen ik vroeg hoe dat moest met bid for power werd het gelijk gesloten met als antwoord ga naar de search en nu zie ik de zelfde vraag vandaag weer staan met allemaal reakties
je hebt hem ergens gedownload, maar laat ons raden welke versie en waar....
dat laatste mag je iig hier niet vertellen ivm. warez die hier niet gewenst zijn...
ik weet niet hoeveel verschillende rips er zijn... maar ik ben bang dat daar alleen een antwoord over kunt krijgen daar waar je hem gedownt heb....
dat laatste mag je iig hier niet vertellen ivm. warez die hier niet gewenst zijn...
ik weet niet hoeveel verschillende rips er zijn... maar ik ben bang dat daar alleen een antwoord over kunt krijgen daar waar je hem gedownt heb....
©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Verwijderd
Wat zijn sommige mensen paranoid zeg 
anyway, Navy Seals kan je gratis downloaden en is dus een mod voor Quake 3..
Maarja, meer info graag, versies e.d. Anders kan niemand jou helpen.
Maarja, meer info graag, versies e.d. Anders kan niemand jou helpen.
Wat je fout doet? Mail het verhaal eens naar de makers, die willen je vast helpen.
Dan heb ik niks gezegt en zal ik zeggen dat ik het gewoon niet weetOp zondag 17 maart 2002 21:11 schreef ds het volgende:
De readme zegt ook niks?
zip file is nsco b10 en patch is nscob10b
ik heb dus ook hetzelfde probleem. Navy Seals versie is b10
staat er en mijn quake 3 versie is volgens mij 1.31
De bestanden en mappen van navy seals moeten in deze dir:
quake 3 arena\seals\
quake 3 arena\seals\
Was ik maar rijk en niet zo knap...
sorie dan dat ik icestorm op het verkeerde been zetten... maar ik dacht dat er gesproken werd of het losse spel navy seals... (ouder, DOS)
wat ik toevallig vandaag nog weer tegen kwam...
edit: typo
wat ik toevallig vandaag nog weer tegen kwam...
edit: typo
©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
ja tnx dat hielp, maar wat vaag dat hij het niet in ene andere map naam doetOp zondag 17 maart 2002 21:46 schreef Sjeik het volgende:
De bestanden en mappen van navy seals moeten in deze dir:
quake 3 arena\seals\
ok launcher werkt nu wel moest het even veranderen in d;prog files quake .daarna wordt gevraagd om cd key ,typ dit in en quake start op kijk bij mods en nog steeds geen navy seals
Pagina: 1