Verwijderd
ja, er kan ook nog wel pc 2100 op, maar dan heb je er niets aan want dan draait het langzamer en kan je net zo goed de 8kha+ kopen. Je kan het pc 2100 ook tot 166 mhz OCen, maar dan heb je wel crucial/corsair ram nodig
Verwijderd
Ja dat kan ... of het dan werktOp maandag 24 juni 2002 15:06 schreef Koulodjonko het volgende:
is het ook mogelijk om pc2700(samsung) op je epox 8kha+ te zetten?
In principe kan dat geheugen ook gewoon als pc2100 werken.
En er is een programma waarmee je het geheugen op een mobo met KT266A chipset op 166 mhz kan laten lopen, terwijl je je fsb gewoon op 133 laat staan.
Dat programma heet WPCREDIT. Ik heb al geprobeerd om mijn geheugen op 166 te zetten, maar dat resulteerde bij mij in een vastloper, wat logisch is daar ik pc2100 Kingston geheugen heb.
Als je toch met WPCREDIT aan de gang gaat, activeer meteen de HALT-command
Verwijderd
Maar ik heb mijn bord nu over de 166 lopen dus in principe loopt hij al op pc2700, maar ik was van plan om die samsungs te halen om misschien een nog betere fsb te krijgen
Wélk moederbord
Open maar weer een topic als je er niet uit bent gekomen want dit is natuurlijk onwerkbaar: "dat nwe moederbord van Epox"... Anyway, als het een KT333 bord is, ja, die ondersteund PC1600, 2100 en 2700 (check anders de ViA site
).
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()