Toon posts:

Hp500c printer kraamt onzin uit

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vraagje,
Ik heb een hp500c printer deze wil ik laten draaien onder xp. Ik heb alles volgens de hp site geinstalleerd, maar nu print hij alleen onzin o.a. smilies e.d.
Wie weet hoe dit kan worden opgelost?
BvD

Verwijderd

Printer ff keertje aan uit zetten? :+

Heeft XP de printer zelf gevonden toen je de kabel erin deed of heb je 'm handmatig geinstalleerd?

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 17 maart 2002 20:02 schreef joostjuh het volgende:
Printer ff keertje aan uit zetten? :+

Heeft XP de printer zelf gevonden toen je de kabel erin deed of heb je 'm handmatig geinstalleerd?
Ik heb hem eerst de printer zelf laten zoeken, dit deed ie niet. Waarna ik hem handmatig heb geinstaleerd.

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:33

DarkSide

theres no place like ::1

Als printers onzin printen heeft dat meestal te maken met de driver. Werkt deze printer zoiezo wel onder XP?
Printer uit. Queue legen. En nog een keer proberen
Anders drivers nog een keer installeren.
Mits hij voor XP geschikt is.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 17 maart 2002 20:06 schreef DarkSide het volgende:
Als printers onzin printen heeft dat meestal te maken met de driver. Werkt deze printer zoiezo wel onder XP?
Printer uit. Queue legen. En nog een keer proberen
Anders drivers nog een keer installeren.
Mits hij voor XP geschikt is.
Ik heb de driver van de xp cd-rom, deze werd ook aanbevolen op de hp site. Daar stond ook dat hij ondersteund wordt dus dat mag het probleem ook niet zijn.
??????????????????

Verwijderd

jumper op de printer goed in stellen
als je hartjes en klavertjes krijg

hehe

en even het leter typen controleren

• Rendier2710
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 12:24
jumper?? Op een HP500?? Vertel me eens waar dat ding zit dan!! Is je kabel wel goed??

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07 08:16

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Op zondag 17 maart 2002 21:05 schreef Rendier2710 het volgende:
jumper?? Op een HP500??
Dat van die jumper is slap geleuter, ik zou daar maar niet op letten.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Verwijderd

jumper?? Op een HP500?? Vertel me eens waar dat ding zit dan!! Is je kabel wel goed??
Op een HP500 zitten (zichtbaar) ongeveer 16 'jumpers'. Dat ze eruit zien als dip-switches is een ander verhaal, de functie is hetzelfde :z

Verwijderd

gewoon kiezen voor de hp 610c onder windows xp

voila problem solved

• Duur!
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

't zijn alleen dipswitches... geen jumpers..

die zitten aan de voorkant, rechtonder de papierbak, helemaal onderaan...

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

• Joove
  • Laatst online: 21:39
Op maandag 18 maart 2002 12:47 schreef enigma het volgende:
gewoon kiezen voor de hp 610c onder windows xp

voila problem solved
Misschien bij jou HP deskjet 400 wel, maarja jij had ook niet echt gekeken naar je instelling, zie je eigen topic over je printer die het niet deed.

Ontopic:
Het kan zijn dat als je aan het afdrukken bent en je zet de printer uit en dan weer aan, dan gaat hij verder met afdrukken alleen dan krijg je alle rare dingen. Maar ik zelf denk dat het een driver probleem is, omdat windows zelf deprinter niet had herkent.

• Duur!
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

als je al een andere printer moet kiezen neem dan een mdel kleiner... En let er op dat je een printer uit dezelfde serie neemt... (zelf kies ik in volgorde DJ500c, DJ500, DJplus, DJ, Lastjet, textprinter, voor de DJ500c)

maar ff een vraagje, die smilies is dat bij grafisch of tekst printen?

en een opendeur heb je de knowledgebase van microsoft al gebruikt? Daar staat best wel veel in over HP-printer...

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

Pagina: 1