Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Topic gesloten (onterecht in mijn ogen)

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Goeden avond beste mede tweakers..

ik wil even het volende aankaarten dat ik vindt dat mijn topic onterrecht gesloten is [topic=441544/1/60] om dit topic gaat het volgens de mod die het heeft gesloten is deze treadt al een paar keer langs geweest echter als ik de search gebruik krijg ik topics uit het jaar 0

Kom a.u.b niet aan met het antwoord: "ja er wordt streng gemod in /14" want dat vindt ik een slecht argument ik vindt dat het topic van mij onterecht gesloten is ik zie geen rede waarom het gesloten zou moeten zijn de tekst zoek en gij zult vinden is ook ontoepasbaar zijne dat ik aanneem dat iedereen eerst de search gebruik.

Er zullen ongetwijfeld mensen zijn die zeggen dat de mod gelijk had maar ik vindt het TE streng is en dan kan je zeggen dat er streng gemod wordt maar als je poep zegt wordt het al gesloten.. snap je wat ik bedoel modden is leuk maar
de mieren op hoop /14 hebben het zwaar hoor

bedankt voor u aandacht een goeden avond.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Je topic staat helemaal niet in /13...

En ja er wordt streng gemod in /14 (dat mag ik lekker wel zeggen van je ;) )

Bovendien... Had je die post van Zef gelezen? Zonee ga dat doe en schaam je dat je die zoekoptie zelf niet bedacht had.

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-11 22:57

dusty

Celebrate Life!

Op zondag 17 maart 2002 19:38 schreef ACM het volgende:
[..]
Maar ook in /13 wordt er redelijk streng gemod! :P

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 17 maart 2002 19:38 schreef ACM het volgende:

En ja er wordt streng gemod in /14 (dat mag ik lekker wel zeggen van je ;) )

Bovendien... Had je die post van Zef gelezen? Zonee ga dat doe en schaam je dat je die zoekoptie zelf niet bedacht had.
als je op UBB code zoekt zie ook niet wat ik bedoel en ik heb ook gekeken bij die zoekoptie die gegeven werd maar daar had ik niets aan..

Verwijderd

Topicstarter
Zelfde als [topic=442039/1/60] wordt ook dicht geknalt user had er ook nog vragen over kunnen stellen want oude topic naarboven schoppen mag niet toch?

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op zondag 17 maart 2002 19:44 schreef Godzilla het volgende:
want oude topic naarboven schoppen mag niet toch?
Zoals zo vaak gezegd, wel als je de discussie goed/nuttig weet voort te zetten...

Ik zie regelmatig schop-acties van threads van een jaar oud waar iemand zo snugger is een antwoord te geven aan de topicstarter (waar alleen de topicstarter wat aan heeft en het vaak ook al in de thread staat) of waar nog raardere dingen gebeuren. En die worden niet getolereerd natuurlijk.

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-11 16:53

D2k

Op zondag 17 maart 2002 19:44 schreef Godzilla het volgende:
Zelfde als [topic=442039/1/60] wordt ook dicht geknalt user had er ook nog vragen over kunnen stellen want oude topic naarboven schoppen mag niet toch?
nou als je daar vragen over hebt moet je putjesschepper worden

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 17 maart 2002 19:51 schreef D2k het volgende:

[..]

nou als je daar vragen over hebt moet je putjesschepper worden
pst was niet van mij mmaar het gaat om het princiepe jullie lopen altijd te roepen je mag geen oude topics omhoogschoppen er moet een goede discussie over een topic worden gevoerd maar het meeste dat er in sommige forums gedaan wordt is verwijzen naar de search en de dingen detaileren meestal uit het jaar 0 want zijn soms posten bij uit 2000 waar je nu dan waachijnlijk niets meer mee kan.

Jullie (sommige mods) zeggen er moet een goede discussie over gevoerd kunnen worden en dan wordt ie gesloten kijk als het echt over lucht gaat dan kan je het sluiten toch?

en niet alles onder het mom van "strenge moderatie" gooien om het daar achter te verdoezelen dat vindt ik gewoon apsurd

• D2k
  • Laatst online: 18-11 16:53

D2k

Op zondag 17 maart 2002 19:54 schreef Godzilla het volgende:
pst was niet van mij mmaar het gaat om het princiepe
grote duh. had echt wel gezien dat het jouw topic niet was
jullie lopen altijd te roepen je mag geen oude topics omhoogschoppen er moet een goede discussie over een topic worden gevoerd maar het meeste dat er in sommige forums gedaan wordt is verwijzen naar de search en de dingen detaileren meestal uit het jaar 0 want zijn soms posten bij uit 2000 waar je nu dan waachijnlijk niets meer mee kan.

Jullie (sommige mods) zeggen er moet een goede discussie over gevoerd kunnen worden en dan wordt ie gesloten kijk als het echt over lucht gaat dan kan je het sluiten toch?

en niet alles onder het mom van "strenge moderatie" gooien om het daar achter te verdoezelen dat vindt ik gewoon apsurd
voor dit probleem (de laaste) hoeft geen thread geschopt te worden
net zomin als voor jouw "probleem"

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Verwijderd

Topicstarter
een oud topic er wordt naar een search verwezen zoals acm al zei dat ik de search optie van zef moest bekijken als ik daar niets in kan vinden of wel had kunnen vinden en ik had een draadje gebnomen uit jaar 2000 en omhoog geschopt met dezelfde vraag erin had ik ook gezij gekregen.. want dan was het waarom schop je het na zolang nog omhoog?

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op zondag 17 maart 2002 20:01 schreef Godzilla het volgende:
want dan was het waarom schop je het na zolang nog omhoog?
Als in dat oude draadje een antwoord staat hoef je dat natuurlijk niet omhoog te schoppen.
Als in dat draadje een half (maar wel erg bruikbaar en goed) antwoord staat zou je daar al dusdanig veel mee kunnen dat je de draad ook niet omhoog hoeft te gooien.

Als jij echt geen draadjes kan vinden die aan bovenstaande voldoen, sja... dan mag je uiteraard in principe een topic openen.

Maar imho is het weinig moeilijker om [url=...] te parsen dan om [quote] te parsen... Het is tenslotte in principe allemaal tekst. En de 3e link oid van die search van Zef geeft je al een oplossing voor quote's...

• wasigh
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

Dit onderwerp is echt al 100-en keren voorbij gekomen en het lijkt me sterk dat je dat niet hebt kunnen vinden.

En of een topic uit 2000 komt of niet, een regex blijft een regex. Heel simpel.

Dat je de P&W mods terloops ook nog uitmaakt voor mierenneukers kan ik absoluut niet waarderen.

Het topic is terecht op slot,
als je wilt klagen over de mods stel ik voor dat je Tom een mailtje stuurt.

Verwijderd

Topicstarter
[quote]
Op zondag 17 maart 2002 20:12 schreef ACM het volgende:

[..]

Als in dat oude draadje een antwoord staat hoef je dat natuurlijk niet omhoog te schoppen.
Als in dat draadje een half (maar wel erg bruikbaar en goed) antwoord staat zou je daar al dusdanig veel mee kunnen dat je de draad ook niet omhoog hoeft te gooien.

Als jij echt geen draadjes kan vinden die aan bovenstaande voldoen, sja... dan mag je uiteraard in principe een topic openen.

Maar imho is het weinig moeilijker om [url=...] te parsen dan om
te parsen... Het is tenslotte in principe allemaal tekst. En de 3e link oid van die search van Zef geeft je al een oplossing voor quote's...
maar het probleem was dat ik http://domein.nl/www.naam.nl kreeg en dat moest net als je http://niet neerzette.

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op zondag 17 maart 2002 20:29 schreef Godzilla het volgende:
maar het probleem was dat ik http://domein.nl/www.naam.nl kreeg en dat moest net als je http://niet neerzette.
Volgens mij heb ik ook daar kant-en-klare oplossingen voor gezien.

anders download je maar een gratis forum en bekijk je daar de source van...

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:59

JvS

Ik heb hem zelf ook

kortom: zelfwerkzaamheid wordt geeist.

Ben je het daar niet mee eens, lees dan even waarom dat zo is hier:
[topic=411717/1/100]

(korte samenvatting: als het niveau niet hoog is, gaan de 'stayers' ook weg omdat het niet meer boeiend is, en wordt er al helemaal niemand meer geholpen).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.