Kopen of niet? XP1700+ PC van 2 maand oud.

Pagina: 1
Acties:

• poing
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Athlon XP 1700+
256MB SDRAM (spijtig genoeg SD)
Iwill moederbord (ofzo)
Gforce2MX-400 met 32Mb
Sound kaart
Netwerk kaart
DVD 12x
CD-RW 12x
Maxtor 40GB 7200rpm
17" AOC
Canon Printer
Canon Scanner

Voor 865 Euro.

• The Reeferman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:28
Ik zou het doen en er daan in de nabije toekomst een ddr mobotje met geheugen er bij kopen. Kan je nog mooi ff wachten tot DDR 333 mainsteam is.

AMD Ryzen 5800X3D / ASUS R-S B550-F wifi II / 32GB 3600mhz / SSD's + HDD's / RTX 5070 Ti

Verwijderd

koop als jeblieft iets nieuws,...

je hebt dan garantie!

want je weet nooit wat er gebeurt is me dat spul...

• getty
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-04 13:22
Ben het helemaal met Reeferman eens.
XP 1700+ is nog snel zat. En anders gooi je er even een K7S5A van 89 euro in, dan kun je overstappen op DDR wanneer je zin hebt :P

A computer is almost human - except that it does not blame its mistakes on another computer.

• poing
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
2 maand oud... is nog in garantie he.

Verwijderd

Is garantie overdraagbaar aan de nieuwe eigenaar? Als de facturen van de vorige eigenaar niet op naam staan heb je mischien garantie....

Een bord met SDRAM is een koopje geweest of ouder dan twee maanden volgens mij.

Verwijderd

Ziet er een mooie config uit , pleur er maybe een andere vidkaart in ofzo . Iwill mobo's zijn erg good , een KK266R if echt een droom van een bord

Verwijderd

Zet het eens bij "hoeveel is dit nog waard" neer en kijk wat daar uit komt.

Als er hoger uitkomt gewoon kopen. :)

Verwijderd

'k zou toch willen weten wat voor zooi in de PC zit. Alles is nogal vaag. 'k zou het niet zonder meer kopen. Als je weet wat voor spulletjes je precies koopt zou ik even prijzen vergelijken van de onderdelen en de printer enz. Misschien om de rekeningen vragen om een goede prijsvergelijking te maken. Je praat wel over 1925 guldentjes....

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

een MX 400 was toch 64MB? en de MX 200 een 32 MB?

Verwijderd

Op zondag 17 maart 2002 20:35 schreef Terw_Dan het volgende:
een MX 400 was toch 64MB? en de MX 200 een 32 MB?
Beetje oftopic maar het verschil ligt hem in de klocksnelheid van die dingen en niet speciaal aan de hoeveelheid geheugen.

Volgens mij. CMIIAW (Correct Me If I Am Wrong)

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:56
Op zondag 17 maart 2002 21:23 schreef GloriX het volgende:

[..]

Beetje oftopic maar het verschil ligt hem in de klocksnelheid van die dingen en niet speciaal aan de hoeveelheid geheugen.

Volgens mij. CMIIAW (Correct Me If I Am Wrong)
En de gehalveerde geheugenbus zoals dat ook met de TNT2 M64 was gedaan, GF2MX200 is dus niets anders dan een Geforce2 M64 Vanta ;)

• floduR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
leuk pc'tje, en vrij goedkoop

maar dat moederbord lijkt me brak, dat kan beter

en wat voor geluidskaart, een SB16 is echt te bagger voor woorden, als je van geluid houdt :)

voor de rest wel cool

Verwijderd

ik zou niet twijfelen...

als ik het geld klaar liggen had

'k zou dan dat scherm dat er bij is niet kopen, of direct doorverkopen, en me huidig scherm grbruiken, ook de printer van erbij verkopen, en van dat geld koop je een lekker DDR-mobotje met 512 megs erbij

Verwijderd

Ja, wat moet ik zeggen. Het zou veel aantrekkelijker zijn als er DDr geheugen en een snellere videokaart iin zou zitten. Die MX400 is overkill/bottleneck op je systeem, zonde. voor de rest wel goedkopie...
Pagina: 1