Gf4MX440 killed K7T266pro2 of XP1800+

Pagina: 1
Acties:
  • 168 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Gabriel-LG
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 21:41
In het systeem van mijn ouders en mijn broertje zit een K7T266pro2 en een Gf4MX440, deze combinatie gaat dus niet samen ivm de AGP voeding (soms piepcodes of scrambled scherm). Het moederbord is in afwachting van reparatie maar nu wou hij een keer weerniet fatsoenlijk opstarten, dus mijin broertje drukt op reset, en het systeem doet behalve dat de ventilatoren draaien helemaal niks meer :( de D-leds blijven steken op processor initialisation eh verder doet het systeem NOPheeft deze ongelukkige combinatie het leven gekost aan het moederbord of de processor???

• Gabriel-LG
Hee, na een kwariter op bios reset te hebben gestaan doet ie het in een keer weer :? :) dit is wel errug vaag

Verwijderd

Is vrij normaal hoor...echt een component gaat niet stuk van reset...je leest hier veels te veel indianenverhalen..van compu is stuk...is allemaal gelul, vaak kwestie van even half uurtje uit en dan weer aan. Maar kan zijn dat je moederbord niet goed werkt met de Gf4MX..
kan je 2 dingen doen:

1) andere videokaart
2) ander moederbord

niet doen:

laten repareren..helpt niet

• wij
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-08 13:01

wij

voeding?

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Het is een bekend probleem waar op het moment nog geen oplossing voor is. De winkel waar ik werk heeft die kaart dan ook weer uit de handel gehaald. Dikke meuk is het...

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• DirtyHennessy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-07 19:51
en helpen bios updates niets ?

• desphex559
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-02-2025
de gf4 mx400 gaat niet samen met msi k7t266..dit is een bekend probleem bij msi..je zal toch een andere videokaart of mobo moeten aanschaffen

Verwijderd

Is dit alleen het probleem met alle versies van K7T van MSI of niet? Ik heb namelijk een MSI K7T Turbo-R en een GF4 MX 440 en hij draait uitstekend

• Moartn
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Op zondag 17 maart 2002 21:42 schreef Koeskoes het volgende:
en helpen bios updates niets ?
Misschien... Die zijn er alleen nog niet...

Mijn ervaring (en van mijn collega's) is dat het type MX440 dat wij verkochten alleen draaide op een Asus A7V266-E. Verder gaf de kaart problemen in alle borden die we verder verkopen...

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• J.apiooo
  • Laatst online: 21-07 10:36

J.apiooo

FWN

Welkom!!!!!! De Leadtek GF4mx440 heeft afgelopen dinsdag ook mijn moederbord (MSI K7T Pro2 KT133) het nekje omgedraaid. Ongeveer dezelfde ziekteverschijnselen dan jouw systeem............ alleen heeft (had.. R.I.P>) die van mij zo'n leuk stemmetje op het bord. Die kermde het uit (VGA-trouble, Proc. trouble.. zelfs keyboardtrouble) Jaja.. bordje was goed bezig. Alle componenten zijn getest en werkten nog goed. Alleen mobo kapot, dankzij de GF4mx440.

Systeem liep vast middenin 3DMark 2001.. en sloeg ook meteen helemaal uit. Dat was zijn laatste adem :( Vandaag schaf ik de AsusA7V133 aan. MSI heeft, na alle ellende van de afgelopen 1,5 jaar, helemaal afgedaan (kijk ook maar eens naar de trouble op het MSI-forum). :(

Vertrouwen in de GF4mx440 is ook redelijk weg... we gaan gewoon lekker verder met mijn ouwe trouwe GF2mx V7100 :) :)

Jaap

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ikzelf heb een MSI K7T Pro-2A met een KT133 Chipset, in combinatie met een GeForce 4 MX440. Helemaal geen problemen, stabiel bla bla bla.
MSI staat er eom bekend dat ze baggerborden leveren, voor mij iig geen MSI meer na deze. De eerste was ook al kapot gegaan :(

Maar goed ik dwaal af : conclusie is dat de GF4 MX440 heus wel werkt in de meeste borden. In de winkel waar ik werk is alleen het probleem bekend van de Pro2 266. *D

• J.apiooo
  • Laatst online: 21-07 10:36

J.apiooo

FWN

Dan vraag ik me af ik ik nu pech heb gehad... of jij juist geluk ;) Anyway... het moraal is dat MSI-borden, zoals jij nogmaals onderstreept, wel stabiel blabla zijn, maar niet duurzaam.

Jaap

• Daacuso
  • Laatst online: 07-06 02:14
Ook hier post ik dan even het verhaal van Leadtek wat ik kreeg na aanleding van een probleem wat ik had met een MSI k7T266 pro raid bordje. Nu met een epox 8kha+ werkt hij wel, echter alleen onder XP.

Hello Marcel,

Please try do the following for the A170 card.

- Put the PC when Windows is loaded into standby mode (ALT+F4)
- Then press "up arrow key" one time and press enter
- The PC is now in standby mode
- Press any key to get the PC out of standby mode

You have to do this every time when you start the PC mode, and this is the
only remedy

The card does have conflicts with the following mainboard:

MSI:

K7T266 266 Pro 2

ELITEGROUP:

K7S5A

ASUS:

A7V
A7V266-E

ABIT:

KT133 A
BL7
TH7II

GIGABYTE:

7EXE4
GA6VTXE

EPOX:

8KHA

If your mainboard is listed here, these motherboards have memory conflicts
with the Leadtek
card and will NOT work. Please check at your mainboard manufacturer for an
update.
If your mainboard has a conflict please notify us about it and call the
manufacturer or
they know anything about a problem with the chipset.

Best Regards,

Robin van Beveren,
Leadtek Europe.

Boudewijn

For more information on our products see our internet site's
Nederland's www.leadtek.nl
Taiwan www.leadtek.com.tw
England [url="http://www.leadtek..co.uk"]www.leadtek..co.uk[/url]
Deutschland www.leadtek.de
America www.leadtek.com

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

• Gabriel-LG
Het ging tot nu toe altijd goed (beahlve dat je soms wel 4x op reset moest drukken voor de bak daadwerkelijk goed opstartte) maar toen ie echt niks meer deed, brak het klamme zweet mij toch wel een beetje uit (ik had de PC gebouwd, dus ik ben er verantwoordelijk voor). Ik heb de video kaart gelijk vervangen door een SiS 6326 :r, gelukkig deed het systeem het weer na een kwartier wachten :? Ik laat die SiS kaart er mooi in zitten tot er een oplossing is

Verwijderd

Op maandag 18 maart 2002 10:44 schreef Tha_ExOrCiSt het volgende:
Ikzelf heb een MSI K7T Pro-2A met een KT133 Chipset, in combinatie met een GeForce 4 MX440. Helemaal geen problemen, stabiel bla bla bla.
MSI staat er eom bekend dat ze baggerborden leveren, voor mij iig geen MSI meer na deze. De eerste was ook al kapot gegaan :(

Maar goed ik dwaal af : conclusie is dat de GF4 MX440 heus wel werkt in de meeste borden. In de winkel waar ik werk is alleen het probleem bekend van de Pro2 266. *D
HAAL NU MIJN ICOON VAN JE PROFIEL AF &#@&@#^#(@ |:(

Verwijderd

Op dinsdag 19 maart 2002 16:24 schreef MasterDisaster het volgende:

[..]

HAAL NU MIJN ICOON VAN JE PROFIEL AF &#@&@#^#(@ |:(
Hebbie dat icoon zelf gemaakt of heb je het gewoon van de nvidia site gedownd ofzo? In geval van het laatste, wat zeur je nou, er zit geen copyright op ofzo ;(

Verwijderd

Ik heb em zelf gemaakt van plaatjes die ik achterelkaar heb gezet
Toen heeft later Sinterklaas em voor me geresized O+

Verwijderd

Op dinsdag 19 maart 2002 16:32 schreef MasterDisaster het volgende:
Ik heb em zelf gemaakt van plaatjes die ik achterelkaar heb gezet
Toen heeft later Sinterklaas em voor me geresized O+
naja, oke dan, je hebt gelijk. Ik snap persoonlijk niet waar mensen zich zo druk om maken, tis maar een icoontje, het mooiste icoon wat mij betreft is geen icoon. Tenzij iemand iets heel kunstzinnigs, wattie helemaal zelf geknusteld heeft, als icoon heeft. Wat jij gedaan hebt kan volgens mij de gemiddelde tweaker zelf ook in irfanview. Maar goed, je hebt wel gelijk.

• Gabriel-LG
Op dinsdag 19 maart 2002 16:39 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

naja, oke dan, je hebt gelijk. Ik snap persoonlijk niet waar mensen zich zo druk om maken, tis maar een icoontje, het mooiste icoon wat mij betreft is geen icoon. Tenzij iemand iets heel kunstzinnigs, wattie helemaal zelf geknusteld heeft, als icoon heeft. Wat jij gedaan hebt kan volgens mij de gemiddelde tweaker zelf ook in irfanview. Maar goed, je hebt wel gelijk.
Ik heb mijn icon helemaal zelf gemaakt :7

• Toink
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op maandag 18 maart 2002 08:03 schreef J.apiooo het volgende:
Welkom!!!!!! De Leadtek GF4mx440 heeft afgelopen dinsdag ook mijn moederbord (MSI K7T Pro2 KT133) het nekje omgedraaid. Ongeveer dezelfde ziekteverschijnselen dan jouw systeem............
En hoe weet jij zo heel zeker dat juist de videokaart jouw bord de nek om heeft gedraaid? Dat kan ik namelijk nergens uitmaken en dan komt dat zo over van:

"Mijn pc is vastgelopen om een of andere reden en op internet lees ik iets van een ander met een videokaart die problemen oplevert dus die kaart die ik heb heeft m'n bord gesloopt."

Zou het niet aan iets anders kunnen liggen? Ik zie namelijk jouw mobo niet op de lijst 'probleemborden'. Het lijkt me trouwens meer een probleem van leadtek dan van MSI want er zijn zo te zien meer fabrikanten die daar combinatieproblemen mee hebben.

• bobo1on1
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-10-2025
Op dinsdag 19 maart 2002 17:02 schreef Gabriel-LG het volgende:

[..]

Ik heb mijn icon helemaal zelf gemaakt :7
Dan heeft lemmeb jouw icoon gejat :+ :+ :Z
Of andersom :? :? :? :Z

Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.

• Gabriel-LG
Op dinsdag 19 maart 2002 17:15 schreef bobo1on1 het volgende:

[..]

Dan heeft lemmeb jouw icoon gejat :+ :+ :Z
Of andersom :? :? :? :Z
Lemmeb heeft geen icon :?
Ik ben (hoop ik ) de enige met dit icon... Dat hij op het aphrodite account van de moderator Johnny staat komt omdat ik em ooit kwijt was en hij hem voor mij weer, uit een backup ofzo, heeft gerecovered O+ en daar neer heeft gezet sindsdien staat mijn icon tussen de GoT plaatjes 8-)

Verwijderd

Op dinsdag 19 maart 2002 17:24 schreef Gabriel-LG het volgende:

[..]

Lemmeb heeft geen icon :?
Ik ben (hoop ik ) de enige met dit icon... Dat hij op het aphrodite account van de moderator Johnny staat komt omdat ik em ooit kwijt was en hij hem voor mij weer, uit een backup ofzo, heeft gerecovered O+ en daar neer heeft gezet sindsdien staat mijn icon tussen de GoT plaatjes 8-)
LOL, jij hebt ook geen icon :D. Zeker iets mis ofzo, want ik zie niks. En bobo1on1 geloof ik ook niet ;)

Verwijderd

Ik heb net vanmorgen mijn gloednieuwe p4 1.8 :9~ terug naar de winke geschopt omdat ie last had van voortdurend op de raarste momenten compleet vast te lopen (spellen, movies, wisselen van frames) en 2 keer ging ie spontaan uit, ik heb ook een geforce4 mx 440 op een asus p4b266 mobo. Ook een conflict? of toeval?

Verwijderd

Als je nou eens een Gforce 4 mx440 van MSI koopt, hoe zou dat dan gan? :*

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Vandaag heeft een goede vriend de GF4 MX440 gehaald, terwijl hij een MSI K7T266pro2 heeft.
Het systeem wil soms niet booten, 3000 piepjes en reset reset reset. Dan gaat ie weer wel, maar scrambled screen all over the place. Na wat geluk boot dat bakkie, maar dan draait ie ook...vrijwel 5500 3DMaks (2001 SE), op een XP1500+ met 128 MB DDR.
Rare kaartjes hoor die dingen!?
Hij twijfelt nu of hij hem moet ruilen...is het zo dat het systeem later gewoon niet meer boot dan in deze combi??

:?
Pagina: 1