Toon posts:

gebanned van westwoord?

Pagina: 1
Acties:
  • 61 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik was net een potje aan het spelen RA2, met een maat van mij, duurde al 2 uur, en toen ineens connection interrupt.

ik kwam in de chatruimte terecht, en ik zei 1 x kut, goddamned.

Nou ben ik gebanned wegens taalgebruik, kan dit?

en hoelang duurt dit

en hoe kan ik dit oplossen?

Verwijderd

Topicstarter
dit is niet lachen :)

dit is heel serieus, we zaten in een heftige battle..

nou kan ik er niet in zegt ie?

hoe banned dat ding? op ip, of op serial number?

Verwijderd

Jazeker kan dit. Ik heb dit een hele tijd terug gehad toen ik C & C speelde. Ik was pisnijdig op iemand geworden daar en begon te schelden. Kwam er niet meer in.
Weet niet hoe lang het duurt, ben er nooit meer teruggekomen ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 17 maart 2002 19:21 schreef joostjuh het volgende:
Jazeker kan dit. Ik heb dit een hele tijd terug gehad toen ik C & C speelde. Ik was pisnijdig op iemand geworden daar en begon te schelden. Kwam er niet meer in.
Weet niet hoe lang het duurt, ben er nooit meer teruggekomen ;)
super vreemd, kwil wel eens weten hoe lang dit duurt.

het werkt niet op naam, want een nieuwe gebruiker aanmaken, helpt niet!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Misschien wel op serialnumber.

Maar je zou je emoties toch beter moeten leren beheersen hoor :D Westwood is net als Sierra zo'n toko waar je je boekje niet te buiten moet gaan aan vieze woorden.

Een leuke anecdote is misschien dit:

Ik had me ooit eens als Captain Pervert geregistreerd bij de Sierra site, een of andere Race site. The Pitstop ofzo heette dat. Groot forum. Na een paar posts werd ik gemaild door een admin, of ik wel een andere naam wilde gebruiken. Ik replyde: Is Captain Perv ook goed? Nee dat was niet goed, want dat leek teveel op Pervert. Er kwamen ook kinderen op het forum en ze wilden geen geouwehoer. Ik weer terug mailen: Captain Trevrep dan? Ik vertelde erbij dat ik me weinig kon voorstellen bij die censuur, want Captain Nigger of Captain Nazi, dat is aanstootgevend, daarvan zag ik wel in dat het niet kon. Nee, Captain Trevrep was ook niet goed. Het mocht helemaal niet met het woord in verband staan. Verder ging ie niet op mijn mail in.

Nou moe :{

Ik ben daar nooit meer teruggekomen.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Topicstarter
kheb m'n ip adres al verandert naar een ander, maar ze bannen je dus echt op serial nummer van je software

is dit een kwestie van dagen/weken?

• Captain Pervert
Kan je dat niet op de site zelf opzoeken? Admin vragen? Mailen?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 17 maart 2002 19:29 schreef Captain Pervert het volgende:
Kan je dat niet op de site zelf opzoeken? Admin vragen? Mailen?
ik kom er niet meer in, dus admin vragen wil niet, en op de site staat het niet op, behalve dat je je hele RA2 opnieuw moet installeren, maar dat is het probleem niet

Verwijderd

Op zondag 17 maart 2002 19:28 schreef arjo_kamp het volgende:
kheb m'n ip adres al verandert naar een ander, maar ze bannen je dus echt op serial nummer van je software

Als je ze nu eens mailt ?

[edit] Net te laat :) waren me al voor.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 17 maart 2002 19:31 schreef mgfun het volgende:

[..]

Als je ze nu eens mailt ?

[edit] Net te laat :) waren me al voor.
al gedaan, maar ik zou graag NU revange willen nemen, zal wel een paar dagen duren voordat ik er weer inkan...

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op zondag 17 maart 2002 19:28 schreef arjo_kamp het volgende:

Zal misschien wel aan liggen in hoeverre je het verziekt heb, als je echt compleet onzinigge racistische dingen gaat zeggen ofzow dan zullen je echt bannen voor altijd.

Maar voor een woorje zoals in het begin is aangegeven denk ik niet meer dan een paar weken, anders dikke pech.

Is het zo moeilijk om een beetje netjes te chatten :?

C:\>_

Verwijderd

Zal toch ergens staan uitgelegd wat hun policy is lijkt mij. Kun je vast ook wel op reageren. Verder kan ik je ook niet helpen.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 17 maart 2002 19:33 schreef Vinnie het volgende:

[..]

Zal misschien wel aan liggen in hoeverre je het verziekt heb, als je echt compleet onzinigge racistische dingen gaat zeggen ofzow dan zullen je echt bannen voor altijd.

Maar voor een woorje zoals in het begin is aangegeven denk ik niet meer dan een paar weken, anders dikke pech.

Is het zo moeilijk om een beetje netjes te chatten :?
ik zei alleen, kut, goddamned

das ut enigste, omdat de verbinding werdt verbroken na 2 uur heavy battle, en dit heeft te maken met netjes chatten.

als jij gigantisch je teen stoot, wat zeg je dan?

• uppie8374
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-01 19:54

uppie8374

Sousousou

Tip voor de volgende keer, scheld in een andere taal *D

Rebuilding knowledge database

Verwijderd

Op zondag 17 maart 2002 19:35 schreef arjo_kamp het volgende:

[..]

das ut enigste, omdat de verbinding werdt verbroken na 2 uur heavy battle, en dit heeft te maken met netjes chatten.

Aaauh, mijn teen... :+

Verwijderd

[..]

potverdikkeme! :+ ;)

Verwijderd

in de tijd van RA1 was het 1 of 2 uur, maar t zou zo kunnen dat ze je met 24 uur belonen ;)

iig niet permanent oid :)

Verwijderd

Topicstarter
waarschijnlijk een bot die is ingesteld op een aantal woorden, lees dit:

Why was I banned?

Answer
For a complete list of rules of conduct, please visit http://www.westwood.com/westwoodonline/memberservices/index.html
For a complete list of contest and tournament rules, please visit http://www.westwood.com, then click Tournaments, then the game title you are playing.

If you have a new account and have not yet been online, you may receive an error message stating your account has been disabled. If this is the case, check your email for a registration confirmation email. Follow the directions in that email.

If you are banned, there are a few ways this can happen:

Violation of Westwood Online Rules of Conduct -
When you violate the rules of Westwood Online, you can be kicked offline or banned from the service.

Please note that with regard to language violations, we are a multinational service, and therefore we must consider words that are offensive in any country to be offensive on Westwood Online. Basically, consider any word that you would not allow a 10-year-old to say as offensive.

1) If a SYSOP catches you breaking a rule, you will usually get a warning, unless the violation is really severe. If you are kicked, the SYSOP will usually tell you why before you leave. In this instance, you may be banned from a particular channel only, or banned from Westwood Online for anywhere from a few minutes to permanently, depending on the situation. These bans can affect your serial number as well, either temporarily or permanently.

2) If you are banned by HELPBOT it will usually only last a few minutes, though longer lengths of time are possible depending on the word used. There are bots in several channels that monitor language being typed. If you use a word that is on the offensive list, you can be kicked or banned by the bot. This type of ban can also affect your serial number.

3) Serial numbers that are misused are banned permanently. If you are using a stolen, borrowed, published serial number and you receive an error message stating your serial number has been banned, this is why. Please contact our warranty department directly by phone at: 650-628-1905, by email at: warranty@ea.com, or by mail at:

Westwood Customer Warranty
P.O Box 9025
Redwood City, CA 94063-9025

4) Violaion of tournament rules. The penalties for cheating are fairly simple-

First Offense: Warning!

- All accumulated points will be removed from contest records and the offender's score will be reset to zero.
- A warning email will be sent to the offending player notifying them of their rules violation.
- The offending players Westwood Studios account will be updated with a record of the rule violation. This information is never removed from the player profile.

Second Offense: Banning!

Offender's serial numbers will be banned permanently from all current and future Westwood Studios contests and tournaments.

If you are banned, you will just have to wait out the time.

If you need to update your account, please visit http://www.westwood.com/westwoodonline/memberservices/index.html. For additional information about your account, please click the 'Ask A Question' tab above and submit your question or reply to an open incident if you are already in communication with our customer service technicians. Make sure you include your name, address, city, state, zip or postal code, telephone number, nickname and email address used to register.

die rare b ot zeg... ik probeer nog een keer!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-01 15:58
Op zondag 17 maart 2002 19:37 schreef joostjuh het volgende:

[..]

Aaauh, mijn teen... :+
Eigenlijk wel :) .

Steam

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-12-2025

White Dust

PlaneScape: Torment

Au :P

Ik denk dat het bij al die Amerikanse bedrijven zo is, vrij streng wat dat aangaat, je hebt vast wel es barry finger gezien... of nie soms :P anders Mtv je hoeft maar één vreemd woord te zeggen en er gaat al een fluit over heen...

• uppie8374

uppie8374

Sousousou

Als het een engelstalige site is, dan kan je daar toch in het Nederlands tekeer gaan als je het nodig vind ??? Of hebben ze daar bots die ook Nederlands herkennen ?

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

[..]

*piiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep* :+

C:\>_

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 17 maart 2002 19:41 schreef uppie83 het volgende:
Als het een engelstalige site is, dan kan je daar toch in het Nederlands tekeer gaan als je het nodig vind ??? Of hebben ze daar bots die ook Nederlands herkennen ?
had ik toch niet aangedacht

weet jij wat eigenlijk de reden was dat ik het zei?

ik zei eerst kut, maar dan krijg je weer van die vragen, please talk english, what means kut

ik dacht laat ik er direct ff in het engels achterzetten wat i kbedoel

had ik dus achteraf beter niet kunnen doen

• uppie8374

uppie8374

Sousousou

Hmm, dan leg je in net engels uit wat het is *D

Zo iets als: its an abusive word for the female genital.

Verwijderd

Op zondag 17 maart 2002 19:50 schreef uppie83 het volgende:
Hmm, dan leg je in net engels uit wat het is *D

Zo iets als: its an abusive word for the female genital.
precies :+

Verwijderd

volgens mij op serial nummer,
ik heb daar ook es extra zitten vloeken om dat uit te proberen welke woordjes allemaal konden enzo
was ik opeens ook gebanned
ff in registery en woldata.key veranderd en hoppa weer online 8-) ( maar als je maar 1 serial hebt ben je wel genaaid )
maar dat gebanned zijn is maar 1 dag dacht ik

• Captain Pervert
Op zondag 17 maart 2002 19:57 schreef Flappel het volgende:
( maar als je maar 1 serial hebt ben je wel genaaid )
Goh guess what, een normaal mens heeft niet een serialdatabase ofzo hoor. 1 spel == 1 serial nummer.

(behalve die HL key die ik van mijn exvriendin jatte).

Verwijderd

Op zondag 17 maart 2002 20:07 schreef Captain Pervert het volgende:

[..]

Goh guess what, een normaal mens heeft niet een serialdatabase ofzo hoor. 1 spel == 1 serial nummer.

(behalve die HL key die ik van mijn exvriendin jatte).
weet ik
wou alleen ff aangeven dat je serial gebanned is niet je ip

Verwijderd

2 uur duurt het, heb et een paar weken geleden ook gehad :+

Verwijderd

Normaal ben je 1 dag gebanned dacht ik. Ik vind het ook kinderachtig. Vooral als je net met iemand afspreekt te gaan spelen en dan zegt "fuck, ff msn afsluiten hoor" of weet ik veel in wat voor context. Fuck heeft voor ons heel wat minder lading dan voor een amerikaan. En dan lig je er wel uit. Terwijl als je zegt "Zeg godverdomme wat een kankerzooi is het hier ik hoop dat die mensen van westwood allemaal vieze ziektes krijgen" volgt er geen ban, want dat is nederlands. Ergens is het logisch natuurlijk, maar het slaat nergens op. Doe dan helemaal geen ban. Wie weet is fuck wel zweeds voor boterham :) (kende ook een zweed die woonde in het plaatje lulla ofzo)

• Captain Pervert
Fuck heeft voor ons heel wat minder lading dan voor een amerikaan.
Klop, maar dat hebben ze mooi gecovered in de FAQ (eerder gepost in dit topic) dus dat is geen argument, alhoewel ik het wel met je eens ben. In zekere zin. Want het blijft allemaal overbodige vieze taal.

• uppie8374

uppie8374

Sousousou

Fuck is in het Nederlands geen vieze taal, maar meer een uitting van emoties, vooral frustratie.

Verwijderd

Op zondag 17 maart 2002 19:22 schreef arjo_kamp het volgende:

[..]

super vreemd, kwil wel eens weten hoe lang dit duurt.

het werkt niet op naam, want een nieuwe gebruiker aanmaken, helpt niet!
hij banned op serial, en 1 dag vaak.

Verwijderd

balen dat je kan spellen man |:( gewoon fout intypen ...als ik boos ben typ ik toch altijd prongelijk verkeerd :)
Of zijn die bots al zo slim :?

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-01 07:16

SG

SG surft naar info hardewaren

Je had "Piep" de censuur piep moeten neer typen ipvan "Goddamned" alla jerry springer. :+

Neem aan dat Sierra amerikaanse site is.

Je weet hoe Amerikaantjes met cencuur en god rond gooien. de moraal ridders van het cristendom even fanatiek als de taliban maar dan zonder AK47 .

Dus was dit dan wel te verwachten.

En als je je teen stoot dan zeg je iets pervers maar type je het niet.

Ik denk dat als je god vervloekt in US englisch dat een van de top tien woorden kombi is in dit geval 'n enkele waardoor je misschien voorgoed verbannen bent of voor iig 'n lange periode. :'(

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Verwijderd

Topicstarter
net alweer gespeeld, behalve in USA command, daar mag ik niet in....

Verwijderd

Dicht. Is niet alleen te vinden via de search van Got...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.