Sinds gister doet me telefoon heel raar wanneer ik een smsje krijg. Normaal kon je dan gewoon op de knop 'Lezen' drukken en dan kreeg je het berichtje in het schermpje. Wanneer ik dat nu dan doe, krijg ik een leeg scherm en doet de telefoon helemaal niets meer. Ik kon toen wel een sms lezen d.m.v. het wegdrukken van het venster: '1 bericht ontvangen' met de rode telefoon knop. En daarna naar de Inbox te gaan. Maar nu werkt dit ook niet helemaal zoals het moet, de telefoon blijft als het ware hangen. Ook doet ie dit bij het wissen van een berichtje! Wie kent dit probleem? Het is dus een 8210, software versie: V 5.29, 18-09-01, NSM-3. Misschien een software fout? Ohja, misschien nog wel handig, er zitten blauwe ledjes in. Kan dit ook een oorzaak zijn van dat de tel nu zo raar doet? Alvast bedankt!
[lolmode]
Ja ik hoor het wel weer, een virus
[/lolmode]
Misschien dat je ff met een datakabel kan proberen door die er op aan te sluiten
[/lolmode]
Misschien dat je ff met een datakabel kan proberen door die er op aan te sluiten
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
De nieuwste software erin flashen, ik mag helaas niet zeggen hoe dat in ze werk gaatOp zondag 17 maart 2002 19:14 schreef GGS_VR6 het volgende:
[lolmode]
[/lolmode]