-=[Een wijs man zei eens: als een tweaker heb ik zo mijn TCP-IP connecties. Deze uitspraak staat tot op de dag van vandaag © mr._Anderson]=-=[ AMD64 overclock en registratie site: AMDGeeks.net
Verwijderd
philips monitoren zijn gewoon goed!!! voor specs (bijv. die plattebeeldbuis waar je naar vraagt) ga je gewoon naar de philips site
ja, kee, zo slim ben ik nog wel, maar hoe hard ik ook probeer de 201B kan ik nergens vinden op die fantastische philips site, alleen de 201B10. Verder is de site irritant sloom en krijg ik 9 van de 10 keer dat de site offline is. Het is dus nogal vrij moeilijk om van die philips site info af te halen, al heb ik dus al wel geprobeerdOp zondag 17 maart 2002 20:16 schreef BLuPPiE het volgende:
philips monitoren zijn gewoon goed!!! voor specs (bijv. die plattebeeldbuis waar je naar vraagt) ga je gewoon naar de philips site
graag zou ik antwoorden op mijn vraag willen, want veel info kan ik niet vinden, niet met search en niet met internet
alvast bedankt weer...
mr._Anderson
-=[Een wijs man zei eens: als een tweaker heb ik zo mijn TCP-IP connecties. Deze uitspraak staat tot op de dag van vandaag © mr._Anderson]=-=[ AMD64 overclock en registratie site: AMDGeeks.net
Kijk hier eens http://www.pcvergelijk.com/ daar zie je alles over alle monitoren, ook 201B.
Heb er zelf een, maar niet platte versie en boven de 1280x 1024 vindt ik hem niet scherp, Oftewel lettertjes te klein.
Heb er zelf een, maar niet platte versie en boven de 1280x 1024 vindt ik hem niet scherp, Oftewel lettertjes te klein.