Zo, dat mag ook wel eens gezegd worden. Ik heb zelf ook nog aardig wat oude threads weggewerkt. Ga straks nog wel verder. Krijgen we hem vandaag (practisch) leeg?
* GaMeOvEr heeft ook meegeholpt gedaan !3
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
/me zal ook ff wat modpunten er tegenaan gooien om de modQ korter te maken, want ondertussen is ie weer wat aangegroeid
3
Verwijderd
Verkorten jullie de modQ door in alle threads te posten? Er staat nog bestwel wat in bij mij...
Kijk even naar de tijd waarop ik dit gepost heb. Dat was dus gisteren! Nu is hij inderdaad weer lang.
Ik heb ineens 264 modpunten! Zoveel heb ik er nog nooit gehad. Gisteren stopte ik met een stuk of 50. Je kunt er maximaal 60 per dag krijgen wegens tweakotine en voor de rest krijg je 3 modpunten per nieuw karmapunt. Maar ik heb echt geen 154/3=51 karmapunten verdiend gisteren. Nou ja, geen reden om te klagen in ieder geval. Heb alleen weinig tijd om ze te gebruiken want er is erg veel nieuws na 16:00 binnengekomen dus dat moet ik eerst allemaal nog lezen. Daarbij lees ik ook nog een groot deel van de reacties dus dat duurt wel even. Dan heb ik vandaag ook nog een lange vergadering dus ik zal nu helaas niet zo veel modden.
Als jullie de Q weer zo kort krijgen als gisteren vind me het erg knap.
-=-=-=-=-=-=-
De koffieautomaat doet het weer!
Hoef ik niet meer die smerige drab uit de andere automaat te slurpen!
Ik heb ineens 264 modpunten! Zoveel heb ik er nog nooit gehad. Gisteren stopte ik met een stuk of 50. Je kunt er maximaal 60 per dag krijgen wegens tweakotine en voor de rest krijg je 3 modpunten per nieuw karmapunt. Maar ik heb echt geen 154/3=51 karmapunten verdiend gisteren. Nou ja, geen reden om te klagen in ieder geval. Heb alleen weinig tijd om ze te gebruiken want er is erg veel nieuws na 16:00 binnengekomen dus dat moet ik eerst allemaal nog lezen. Daarbij lees ik ook nog een groot deel van de reacties dus dat duurt wel even. Dan heb ik vandaag ook nog een lange vergadering dus ik zal nu helaas niet zo veel modden.
Als jullie de Q weer zo kort krijgen als gisteren vind me het erg knap.
-=-=-=-=-=-=-
De koffieautomaat doet het weer!
De lengte wordt alweer acceptabel.
(De meeting ging trouwens niet door dus ik heb ook nog aardig wat oude threads gemod
)
(De meeting ging trouwens niet door dus ik heb ook nog aardig wat oude threads gemod
Nou, op dit moment is ie weer behoorlijk lang. Ach, ik ga mijn 89 modpoints maar eens wegmodden
Pagina: 1