Asus v8200 dlx tvout-chip kapot?? of instellingen?

Pagina: 1
Acties:

• Orcie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-08 22:12
Gezien het feit dat ik graag film kijk op mijn tv heb ik een tv-out op mijn geforce genomen. Dit werkt allemaal prima tot een week of 2. Ik krijg geen beeld meer op de tv.
IK heb diversen detonators geprobeerd asus drivers van alles. Ook de nvidia refreshratefix gedisabled. geen resultaat. Nu heb ik 2 opties in mijn hoofd.

1. bij de installatie van tvtool is er iets goed misgegaan in het register
2. de tvout chip is gewoon naar de klote

punt 2. is ook waarschijnlijk omdat de driver de chip de ene keer wel detecteerd en de andere keer niet.

Als de chip wel gedetecteerd wordt wordt de tv 9 van de tien keer ook gedetecteerd dus de kabels en scartblokjes zijn ook uitgesloten.

TVtool inmiddels helemaal verwijderd ook uit het register voor zover ik nog wat kon vinden. Maar zit nu dus met een brakke configuratie of een kapotte tv-chip

geen flames plz

bvd voor de hulp

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op zondag 17 maart 2002 18:49 schreef Orcie het volgende:
[..]
backup je hele systeem en begin vanaf de grond af met een systeem dat zeker door de kaart (in de handleiding!) wordt ondersteund. Jammer dat je dan even win98 moet draaien, je zal even op zeker moeten spelen. Installeer alles via het boekje. Als ik het zo hoor heb je die kaart nog niet zo lang, en heb je dus nog garantie. Als de kaart het nu nog niet doet, kun je aanwijzingen van een eventuele helpdesk probleemloos volgen. En je kunt duidelijk onderbouwen dat het de kaart is die mol is, mocht je 'm voor reparatie/vervanging inleveren.

• Orcie
ik draai nu win2k

ik d8 idd al aan formatten

voor het geval dat tvtool toch gesloopt heeft

maar dat backuppen zou zoveel zijn

ff kijken hoe ik dat ga oplossen

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:52
Probeer dit eens :), je tv heeft een composite/s-vhs in :). (liefst niet via scartplug) Haal de stekker van je monitor er helemaal uit! Doe dan de composite/s-vhs er in. Zet de pc aan (wel muis en toetsenbord aan sluiten ;) ), kijk of je iets op je tv krijgt :) je krijgt dan 2 keuzes namelijk :
1. De tv-out chip is kapoet :(...
2. De kabel is neit goed :?

Verwijderd

Op zondag 17 maart 2002 20:07 schreef Termi het volgende:
Probeer dit eens :), je tv heeft een composite/s-vhs in :). (liefst niet via scartplug) Haal de stekker van je monitor er helemaal uit! Doe dan de composite/s-vhs er in. Zet de pc aan (wel muis en toetsenbord aan sluiten ;) ), kijk of je iets op je tv krijgt :) je krijgt dan 2 keuzes namelijk :
1. De tv-out chip is kapoet :(...
2. De kabel is neit goed :?
Hmmm ik heb ook een v8200 deluxe en moest eerst helemaal m'n monitor mee naar beneden sjouwen om de output op tv te zetten. Daarna kreeg ik pas beeld op de tv zelf, weet niet of dit dus gaat werken..

• Orcie
als ie deze week niet gaat werken breng ik die kaart terug.

dan krijg wel weer een nieuwe of een ti500 of een ti4600 :)
Pagina: 1