Verwijderd
Je vraagt dus of je ervaren casemodders kan helpen ?? als ze ervaren zijn, hebben ze toch geen hulp meer nodig ??Op zondag 17 maart 2002 18:41 schreef PPanic het volgende:
Zijn hier ervaren casemodders in de buurt van amsterdam bijlmer of almere stad
zodat ik iemand kan helpen met casemodden
ik heb net een alienware en die wil ik heel laten
ik hoor het wel.
MSN: michaelkrijgsman@hotmail.com
Casemodden doe je meestal zelf, soms voor de gezelligheid met een vriend. Het is namelijk het leukste om het zelf te doen, anders koop je je kast wel in de winkel
Ik gok zo dat die zelf wat hulp nodig heeftOp zondag 17 maart 2002 18:50 schreef ISN het volgende:
[..]
Je vraagt dus of je ervaren casemodders kan helpen ??
Verwijderd
als die wat anders bedoelt, moet die dat zeggen !Zijn hier ervaren casemodders in de buurt van amsterdam bijlmer of almere stad
Verwijderd
Op zondag 17 maart 2002 18:41 schreef PPanic het volgende:
Zijn hier ervaren casemodders in de buurt van amsterdam bijlmer of almere stad
ik hoor het wel.
MSN: michaelkrijgsman@hotmail.com
Beetje vaag!
Beste gasten, zet die naaimodus ff uit en loop niet zo triest te reageren wil je.
Vind je het gek dat dit lamers.net word genoemd?
Inderdaad.Op zondag 17 maart 2002 19:07 schreef -Fallout- het volgende:
Beste gasten, zet die naaimodus ff uit en loop niet zo triest te reageren wil je.Vind je het gek dat dit lamers.net word genoemd?
Hij heeft waarschijnlijk gewoon een typefout gemaakt, maar na 1 reply weten we het wel hoor, dat er iets niet klopt, ik vind niet dat iedereen moet blijven zaniken.
ok, ff voor de duidelijkheid:
HIJ wil iemand ANDERS's kast slopen, om er daarna achter te komen, dat het ZONDE kan zijn van die kast.
ziek toch
HIJ wil iemand ANDERS's kast slopen, om er daarna achter te komen, dat het ZONDE kan zijn van die kast.
ziek toch
rumores non hiatus dremelunt
malleo omnia consentiunt
Lid van het Anti-Jamba front!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()