Ik ben al tyden op zoek naar een goed scroll script; het scrollen van een layers [container] nu was ik op deze page : http://www.mypraxis.nl/index_explorer.html?cache=no en dit is exact wat ik zoek, ik heb zelf al even zitten te prutsen of ik hier de code vandaan kan krijgen, maar nog niet succesvol; heeft iemand een code? [dreamweaver]
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
| <!-- scroll --> <div id="scrollInterfaceDiv"> <BR> <BR> <BR> <BR> <a href="javascript:parent.addSpeed()" onmouseover="parent.startScroll(4,'main');" onmouseout="parent.stopScroll();"> [img]"/art/pijlomhoog.gif"[/img] </a> <BR> <BR> <BR> <BR> <BR> <BR> <BR> <BR> <BR> <BR> <BR> <BR> <BR> <BR> <BR> <BR> <a href="javascript:parent.addSpeed()" onmouseover="parent.startScroll(-4,'main');" onmouseout="parent.stopScroll();"> [img]"/art/pijlomlaag.gif"[/img] </a></div> <!-- einde scrol --> |
Dit lijkt mij toch te scrollen, even de bijbehorende functies zoeken.
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
Verwijderd
Script requests doen we hier niet aan, ga maar gewoon lekker zoeken, of beter nog: ga zelf wat DHTML leren
Dit topic is gesloten.
![]()