Jouw PC is ook niet echt als alternatief voor de GBA bedoelt
These are my principles. If you don't like them, I have others.
ja nu wel, toen niet. was een hit! 
edit: oude games moet er niet beter uit gaan zien, ze moeten blijven zoals ze waren
edit: oude games moet er niet beter uit gaan zien, ze moeten blijven zoals ze waren
Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)
Yes, Hitler in het klein neer knallen
Ah kom op zeg.. zijn ze nou nog niet klaar met het uitmelken van dat spel?
De enige goeie versie na de PC versie was die op de Jaguar, die was tenminste nog mooier.
De enige goeie versie na de PC versie was die op de Jaguar, die was tenminste nog mooier.
Die GBA is meer een alternatief voor de PC, alleen loopt het nu wel heel wat jaartjes achter, tenminste, als ik DIT zie.Op zondag 17 maart 2002 18:17 schreef s_roubos het volgende:
Jouw PC is ook niet echt als alternatief voor de GBA bedoelt
Ik blijf dan toch liever thuis, om RTCW te spelen. Misschien dat RTCW over 10 jaar ook op een soort Game Boy is.
🌞🍃
denk et niet, dat spel word nooit een classic ;P
Voor GBA niet zo mooi, maar als het nou voor GBcolor was dan zag het er nog wel aardig uit
De SNES versie vonnik al geen bal aan, dus zal de GBA versie niet meer zijn.
Nadelen van de SNES versie tegenover de PC versie:
Hakenkruizen weg:
Beetje vreemd, daar is het hele spel op gebaseerd, in WWII nazi's neerknallen. Maargoed, hier kan ik me wel een beetje indenken dat Nintendo dit liever niet wilt.
Verhaal veranderd:
Origineel een redelijk goede verhaallijn, de SNES versie maakt er een goedkope prul van
Intro anders:
Alles dat je in de PC versie ziet is de "hero" die achter een muurtje staat en op het punt staat een nazi neer te knallen
My 0.00000 cents
Nadelen van de SNES versie tegenover de PC versie:
Hakenkruizen weg:
Beetje vreemd, daar is het hele spel op gebaseerd, in WWII nazi's neerknallen. Maargoed, hier kan ik me wel een beetje indenken dat Nintendo dit liever niet wilt.
Verhaal veranderd:
Origineel een redelijk goede verhaallijn, de SNES versie maakt er een goedkope prul van
Intro anders:
Alles dat je in de PC versie ziet is de "hero" die achter een muurtje staat en op het punt staat een nazi neer te knallen
My 0.00000 cents
C:\>_
Pagina: 1