Verwijderd
kort , bekrompen , zielig , dom , idioot , irritant , blond , kortzichtig, niet gefundenmenteerd , etc ..
Ach ja.
Kraken klinkt voor een leek al snel illegaal
Tis niet anders
/edit:
Kraken klinkt voor een leek al snel illegaal
Tis niet anders
/edit:
ERG oud dusDatum:2000/03/21
dat berichtje is blijkbaar 2 jaar oud 
zelf trouwens nog nooit op die manier reclame gemaakt.. maar de standaard reactie zoals daar (da's illegaal!
) krijg je irl ook zo vaak...
zelf trouwens nog nooit op die manier reclame gemaakt.. maar de standaard reactie zoals daar (da's illegaal!
Ik weet dat het oud is. 
Ik zat gewoon even in de nieuwsgroepen te zoeken met Google, dan kom je best leuke dingen tegen.
Ik zat gewoon even in de nieuwsgroepen te zoeken met Google, dan kom je best leuke dingen tegen.
Een echte zondag-activiteitOp zondag 17 maart 2002 18:17 schreef Heineken het volgende:
Ik weet dat het oud is.
Mijn moeder zegt altijd: Wanneer ga jij eens een bank hacken
Die eerste reactie "...erg illegaal..." is er wellicht een uit onbegrip of onbekendheid.Iemand die wel eens meer zulke reacties gehad heeft bij het promoten van DPC en RC5?
De 2de reactie (abuse gestuurd) is, hoe je het ook draait of keert, terecht. DPC heeft nl geen bal te maken met de groepen waarin het bericht gepost werd: alt.nl.radio.zendamateur.gelicentieerd, alt.nl.telebankieren, alt.nl.vliegers, alt.org.db-nl.misc
Ik ben op school ook wel eens bijna vereerd toen ze dachten dat ik in een of andere vage hackersgroep zat toen ik mijn DPC shirt aan had
GeweldigOp zondag 17 maart 2002 20:50 schreef IceStorm het volgende:
Ik ben op school ook wel eens bijna vereerd toen ze dachten dat ik in een of andere vage hackersgroep zat toen ik mijn DPC shirt aan had
Zijn er nog T-shirts te koop?Op zondag 17 maart 2002 20:50 schreef IceStorm het volgende:
Ja .. volgens mij staat er van jou zelfs nog een bestelling openOp zondag 17 maart 2002 21:56 schreef B-Force het volgende:
[..]
Zijn er nog T-shirts te koop?
WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
krijg wel zo nu en dan aanbiedingen van andere setiteams maar die krijgen een reply van join dpc nou gouw.
Pagina: 1