Geforce2: 32Bit traag in windows na overclock

Pagina: 1
Acties:

• KBDE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:50
Heb een vaag probleem, telkens wanneer ik mijn, of welke andere geforce 2 dan ook opvoer en ik stel het zodanig in dat het overclocken automatisch bij het windows opstarten moet gebeuren dan is 32Bit modes in windows trager dan normaal.

Ik heb windows in 1600x1200x32Bit draaien, als ik niet overclock is alles snel, ook wanneer ik handmatig overclock zonder dat dit automatisch bij het windows opstarten gebeurd is alles snel.

Wanneer ik automatisch laat overclocken bij opstarten is 32Bit modus trager dan normaal, 3d games en benchmarks zijn wel gewoon snel !

Misschien dat iemand het volgende eens wil testen, kijken of ik de enigste ben.

Start windows zoals gewoonlijk op, zonder de videokaart te overclocken, start een internet explorer venster op, maximaliseer deze en sluit deze dan af, normaal is ie dus in 1x weg.
Probeer hierna het volgende: overclock je kaart zoals gewoonlijk en laat deze instelling automatisch actief worden bij het opstarten, PC opnieuw opstarten en hierna weer een internet explorer venster openen, maximaliseer deze weer, en sluit deze weer af.

Als je nu hetzelfde hebt als bij mij, is zonder overclocken het venster in 1x foetsie, met overclocken, is het net alsof er een 'ramenwasser' te werk gaat. (je ziet dat het venster boven eerder weg is als beneden )
Dit wordt nog veel duidelijker wanneer je (ja begin nu niet te lachen :P) je hoofd opzij houd.

Hmmz, ben eens benieuwd of jullie dit fenomeen ook hebben, heb het nu op 2 verschillende pcs gezien met 2 verschillende geforce 2 kaarten. :?

Verwijderd

Die traagheid in Windows zie ik ook wanneer ik alleen met WinXP drivers en niet met Ati drivers voor mijn Radeon8500. Is heel frustrerend.

• KBDE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:50
kick :P

heeft niemand dit ofzo ?
Heb het nu op nog een pc getest (op werk), ook weer hetzelfde :(

Kan me bijna niet voorstellen dat ik echt de enigste ben !