Gebruikt iemand z'n VR-bril?? (nog)

Pagina: 1
Acties:
  • 156 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• jellyshock
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-08 08:56

jellyshock

ik weet het niet hoor, maarrrr

Topicstarter
Ik heb sinds kort een ASUS deluxe geforce kaartje :) en daar zit zo'n VR-bril bij, hartstikke leuk alleen heb ik wel wat shimmy in m'n ogen.. maar goed,is er iemand die zo'n ding dagelijks gebruikt? Welke instelling voorkomt dat je dingen dubbel ziet? Ik heb al vanalles geprobeerd maar het lukt me nog niet om een perfect beeld te krijgen.

aAarGhh

Verwijderd

je moet gewoon de presets van asus gebruiken
dan is het redelijk goed (dubbel beeld)
dan kan je in de spellen nog wel veranderen.

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

bij mij is, na het installe van de detonator3 drivers ( 6.18 ) dat tabblad weg van de vr-bril.
weet iemand een oplossing???

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 10:54
Ja, de Asus drivers installeren. Alleen Asus ondersteunt je bril.

• psychotic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-11-2025

psychotic

Nixs

...Ja, ik heb ook zoŽn bril bij mijn Asus V6600 Deluxe..Durf het bijna niet te zeggen maar heb hem nog iet eens geprobeerd..Zag alleen maar negatieve berichten dus heb niet eens de moeite genomen...Of moet ik hem alsnog gaan uitproberen ?? ;)

MSI K7T266 Pro2 RU, XP 2400+@2600+ 52Gr stressed. Aopen HQ08 gemod met div Panaflo fans, Case 43 Gr. Sapphire Radeon 9500 Pro 330@310 Catlist 3.4, Compaq 8020 TFT 18,1" DVI, 768Mb Crucial@CAS 2-2T-5T-2T-4way, 2*Maxtor D740X-6L Raid

Verwijderd

Nou bij mij werkt die bril zo goed dat ik er helemaal niets mee kan. Ik heb hem in unreal tournament geprobeerd. Werkte perfect alleen zie je geen paskruis meer. Deze bevindt zich op de voorgrond en je kijkt echt in de diepte, probeer je tegenstander dan maar eens neer te knallen. Maar toegegeven het werkte wel en ziet er schitterend uit

Verwijderd

mmm mijne niet mijn monitor kan maximaal 85 hz aan :( dus ik heb hem nog niet aan de praat gekregen

Verwijderd

Ik heb die bril laatst eens geprobeerd met dat spelletje dat erbij zat... rollcage geloof ik. NIET DOEN, want daar wordt je echt helemaal knetter van... je krijgt het beeld niet goed scherp en ik vind het niets extra`s bieden.
Het brilletje is eigenlijk alleen leuk als er mensen langskomen om je PC te bewonderen. Je kunt dan meteen ff zeggen dat er een VR-bril bij zit (klinkt erg cool, maar stelt dus niks voor).

Verwijderd

Ik heb een matrox g400 dualhead, kan ik niet die vr-bril op mijn 2e monitor-poort zetten dan heb ik ook niet het probleem dat er 2 x 75 hz door mijn monitor heem moet ( 75 hz voor de monitor zelf en 75 hz voor de vr bril, correct me if I'm wrong ).

• reapher
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15-08 15:31

reapher

Z POWER

nee zo werkt het niet

die refreshrate moet op de monitor zitten. en dan is het 120/2=60 voor ieder oog. onder de 60 is niet fijn

Click hier niet

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:28
Ik heb zelf dus een v6600 deluxe, en ik ben van mening dat het een erg leuk speeltje is als je 1 een goede monitor hebt (die flinke rehresh rates aankan) en als je weet hoe je hem goed moet instellen. Als je aan deze twee voorwaarden voldoen geeft het een erg tof effect: je ziet alles _echt_ 3D :).

Maar om het echt veel te gebruiken raad ik niet aan: je krijgt er koppijn van als je het lang gebruikt, en ten tweede wordt mikken etc in veel spellen een flink stuk moeilijker.

Kortom: een leuk dingetje, maar niet voor dagelijksgebruik.

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06 23:18
Wel eens geprobeerd bij een vriend van mij... Kreeg koppijn van dat klote ding.

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-08 13:31

Tjark

DON'T PANIC

Heb zo'n brilletje van Elsa. Als je 'm eenmaal goed hebt ingesteld kun je prima. En met 1024x768@140Hz krijg je dus totaal geen hoofdpijn :)

*insert signature here

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

pff, na een tijdje is de lol er toch echt wel vanaf, ik ga pas weer zon ding gebruiken als ie volledig VR ondersteund

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Verwijderd

ik krijg duik last van men ogen als hety onder de 85 herz komt

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Ik heb die bril laatst eens geprobeerd met dat spelletje dat erbij zat... rollcage geloof ik. NIET DOEN, want daar wordt je echt helemaal knetter van...[/quote]

zonder die bril word je ook al knetter van dat spel

Verwijderd

Ik hoor het al, zo'n bril hoef ik dus niet.

Verwijderd

Maar welke spellen worden dan ondersteund ???

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-08 13:31

Tjark

DON'T PANIC

Die van Elsa alleen d3D, geen openGL (of via een OpenGL->d3D wrapper)

*insert signature here

Verwijderd

Ik ga toch binnenkort een nieuwe monitor kopen die dus wel veer herz aan kan maar hoeveel herz kan mijn matrox g400 versturen naar mijn monitor ??????
Pagina: 1