• weppe
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Bij de nokia 8310 zit een leuke functie dat je gesprekken op kan nemen, heeft de 6510 dit ook? En een memorecorder dan?

Verwijderd

Een memorecorder heeft hij wel. Ik weet niet of je ook gesprekken kunt opnemen. Woensdag heb ik hem, dan zal ik het wel ff posten :9

• weppe
  • Niet online
Aha, mooi zo dan hoor ik het dan wel!!

• Matsie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-12-2021
volgens mij kan het niet

een maat van mij heeft hem (ik over een paar dagen ook :)) en ik heb er al verschillende keren mee gespeelt :P maar ik ben nergens zoiets tegen gekomen

maar we zullen wachten tot woensdag :)

Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...

Verwijderd

Op maandag 18 maart 2002 18:51 schreef Matsie het volgende:
volgens mij kan het niet

een maat van mij heeft hem (ik over een paar dagen ook :)) en ik heb er al verschillende keren mee gespeelt :P maar ik ben nergens zoiets tegen gekomen

maar we zullen wachten tot woensdag :)
woei! ik ook woensdag :9

Verwijderd

ff misschien een domme vraag maar wat kost dat ding nou ?

Ziet er erg :P uit ;)

edit : en aangezien ik nog geen mobiele heb.

Verwijderd

Op maandag 18 maart 2002 19:08 schreef ChicaneBT het volgende:
ff misschien een domme vraag maar wat kost dat ding nou ?

Ziet er erg :P uit ;)

edit : en aangezien ik nog geen mobiele heb.
Ik heb hem besteld bij www.gsmking.nl. € 236 met abo van € 20 per maand (dutchtone) :)

• Matsie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-12-2021
Op maandag 18 maart 2002 19:29 schreef tjetta het volgende:

[..]

Ik heb hem besteld bij www.gsmking.nl. € 236 met abo van € 20 per maand (dutchtone) :)
Ik ga hem bestellen bij www.gsmking.nl. € 159 met abo van € 20 per maand (dutchtone) :)

2 jaar :P

Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...

Verwijderd

Op maandag 18 maart 2002 22:44 schreef Matsie het volgende:

[..]

Ik ga hem bestellen bij www.gsmking.nl. € 159 met abo van € 20 per maand (dutchtone) :)

2 jaar :P
Kan ook, maar ik weet toch dat ik na 1 jaar alweer iets anders wil :P Dus 2 jaar is way to much ;)

Nog 1 nachtje slapen O+ :P

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Kijk maar op de site van nokia bij 6510 FAQ,daar staat dat je er een memorecorder op zit. Ik verwacht hetzelfde als bij de 8310, zoveel verschillen de toestellen namelijk niet van elkaar.Om bij de memorecorder te kijken moet je in het menu extra s kijken.

• weppe
  • Niet online
Ja een memorecorder heeft ie inderdaad.. maar de 8310 heeft tijdens het bellen een functie om gesprekken op te nemen, dit is iets anders... Ik wil graag weten of de nokia 6510 deze functie ook heeft...

maar we horen het vandaag nog van tjetta als het goed is..

;)

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:00

Vos

AFCA

vind het wel een gaaf telefoontje, maar ben 6210 gewend
en dan vind ik zo'n klein scherm een nadeel

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Je zou ook in de handleiding kunnen kijken die op de website van nokia.com beschikbaar is.

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:30

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Ik heb het gewoon gevonden in de FAQ van de 6510 (http://www.nokia.com/phones/6510/faq_general.html)
How does the voice recording feature work?

With the voice recorder you can save phone conversations and record your own voice memos. The full length of the tape is 3 minutes, for one long or several shorter recordings. You can save a title, date and duration for the recorded memo or conversation. To get the most out of the recording, you can also set an alarm for the voice memo.
Hetzelfde als bij de 8310 dus...

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

• weppe
  • Niet online
aha.. ik zie het

dank u!

Verwijderd

Op woensdag 20 maart 2002 20:43 schreef weppe het volgende:
maar we horen het vandaag nog van tjetta als het goed is..

;)
Mja, postbode gemist :( Kan hem morgen pas op postkantoor ophalen :( Dus morgen is het dan EINDELIJK zover! :D
Op woensdag 20 maart 2002 20:44 schreef Vos het volgende:
vind het wel een gaaf telefoontje, maar ben 6210 gewend
en dan vind ik zo'n klein scherm een nadeel
Hij heeft welliswaar een klein scherm, maar de resolutie is hetzelfde als die van de 6210.

Afbeeldingslocatie: http://threegmobile.uhome.net/gallery/nokia6510/4.jpg
6500 - 6510 - 8210

6500 en 8210 hebben normaal scherm, 6510 heeft scherm op hoge resolutie. Zie het verschil :)

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:19
Op donderdag 21 maart 2002 19:02 schreef tjetta het volgende:

[..]

Mja, postbode gemist :( Kan hem morgen pas op postkantoor ophalen :( Dus morgen is het dan EINDELIJK zover! :D
[..]

Hij heeft welliswaar een klein scherm, maar de resolutie is hetzelfde als die van de 6210.

[afbeelding]
6500 - 6510 - 8210

6500 en 8210 hebben normaal scherm, 6510 heeft scherm op hoge resolutie. Zie het verschil :)
Damn... die phone ziet er toch wel een heel stukkie beter uit als een 8310. Veel zakelijker en sowieso strakker vind ik. Maar ik heb mijn Samsung A300 pas vanaf september...

hmmm, hoeveel kost dat ding zonder abbo? >:)

Join het GoT Pulse-Team!

Verwijderd

Op donderdag 21 maart 2002 19:31 schreef DenMan het volgende:

[..]

Damn... die phone ziet er toch wel een heel stukkie beter uit als een 8310. Veel zakelijker en sowieso strakker vind ik.
Afbeeldingslocatie: http://www.ponticellinks.com/gif/6510/Dvc00028.jpg
idd :)
Maar ik heb mijn Samsung A300 pas vanaf september...

hmmm, hoeveel kost dat ding zonder abbo? >:)
Ik heb mijn A300 (augustus '01) verkocht, abo verpatst en deze gekocht (voor € 236 bij gsmking.nl met abo van € 20 p/m) :)

Verwijderd

Zooo, net opgehaald *D

Prachtdingetje, kan dus inderdaad gesprekken opnemen (werkt goed). Hij heeft maar 1 nadeeltje: imho beetje slappe cover, maarja, verders wel ok :D

• weppe
  • Niet online
aha mooi zo

wat bedoel je met slappe cover??
nog meer nadelen?
aan te raden??

Verwijderd

Op maandag 25 maart 2002 20:19 schreef weppe het volgende:
aha mooi zo

wat bedoel je met slappe cover??
nog meer nadelen?
aan te raden??
Hij is gewoon dun, valt op zich wel mee hoor, maar ik schrok ff toen ik hem er voor de eerste keer afhaalde :)

Verder heb ik nog maar 1 nadeel kunnen ontdekken, namelijk dat de WAP-browser geen Back-knop heeft. Maar dat kan ook aan mij liggen :z Verder is hij aan te raden, alleen de fadende blauwe verlichting is al :9~ :9~ :9~ :9~
Pagina: 1