Ik heb Renegade (niet de demo) dus geinstalleerd vanaf de CD. De single player werkt perfect, alleen als ik online wil, dan druk ik op "Advanced Game Listings" of zoiets, en dan zegt hij dat ik een update nodig heb. Dan download hij de update, en dan zegt ie "Error file 3/* game.exe not found". Wat kan ik daaraan doen?
Zulk soort errors krijg je ook vaak als je een 'backup' gebruikt. Nou weet ik niet of dat ook zo bij C&C is. Maar je weet zelf wel of je een 'backup' cd gebruikt of niet.
🌞🍃
Dat snap ik niet helemaal van die backup 
En over die andere topic... daar kan ik niets in terugvinden.. veels te grote topic. Staat daar de oplossing dan?
En over die andere topic... daar kan ik niets in terugvinden.. veels te grote topic. Staat daar de oplossing dan?
Hij bedoelt een copy
T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C
Neej, daar kun je de vraag stellen als jij het antwoord er niet in ziet.Op zondag 17 maart 2002 18:13 schreef Skizzik het volgende:
Dat snap ik niet helemaal van die backup
Dat is ervoor om het forum overzichtelijk te maken voor gebruikers die niet helemaal C&C gek zijn.
🌞🍃
Misschien geen oplossing maar dat neemt niet weg dat je daar gewoon je vraag kan posten. Als iedereen zou zeggen "Ja dat topic is te groot" of woorden van gelijke strekking, zou het hier een ongelofelijke tering zooi worden, en daar heeft niemand zin in. Vandaar dat alles centraal gehouden wordt.
Edit: Damn you Databeest
Edit: Damn you Databeest
There is no magic.
Jah, oke... maar als ik zo'n topic helemaal moet gaan lezen om te vinden wat ik zoek ben ik ook 30-60 min. verder.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.