Toon posts:

Ondertitelingen bij films

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hee, medetweakers,

ik ben nu bezig met een VB-programma waarmee je films met ondertiteling kan afspelen (zoals SubViewer 3.0) met een eigen bestandsformaat voor de ondertiteling. Ik ben nu ook bezig met een programma waarmee je oudere ondertitelingen kunt omzetten van het "oudere" formaat naar het eigen formaat. Ik weet nu al dat je SRT bestanden als ondertiteling hebt, maar wat heb je nog meer? Alvast bedankt. Owja, als iemand een formaatje noemt, kan die dan ook ff een link geven naar een bestandje zodat ik kan kijken hoe die in elkaar steken?

• Mafioso
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 22:08
Sorry niet echt een atwoord, maar ff een vraagje.. Wrom wil je je eigen sub. prog/systeem maken? Wat is r mis met andere?

[dit is zeker niet als flaim bedoelt oid .. gewoon interresee]

Verwijderd

Topicstarter
Omdat ik ontzettend van kloten en rotzooien op de PC houd :) Klinkt echt stom, maar ik wil gewoon ff proberen wat er allemaal mogelijk is in VB, en dit is 1 van de dingen die ik ff MOET proberen... (nee, ik ben niet aan de wiet).

Verwijderd

Topicstarter
maar weet hier niemand ondertitelingsformaten ofzow???

• oogapp0ltje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
.ondertiteling misschien?

[off]
HEE Bananen roeleren, vooral Blauwe!
[/off]

| To acknowledge what is known as known and what is not known as known is knowledge. |

• Vlabakje90
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Op zondag 17 maart 2002 17:13 schreef BasjeBanaantje het volgende:
maar weet hier niemand ondertitelingsformaten ofzow???
Kijk eens op www.divx-digest.com bij de subtitles, daar staan ondertitels in verschillende formaten, en nog te downloaden ook.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 17 maart 2002 17:21 schreef Vlabakje90 het volgende:

[..]

Kijk eens op www.divx-digest.com bij de subtitles, daar staan ondertitels in verschillende formaten, en nog te downloaden ook.
Hey bedankt he :)

• Grum
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
TimD: niet doen man .. zoeken kan helemaal niet .. dat mag niet ! .. pfft .. leer et nou es!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-08 10:19

D2k

uhm is vast wel met een beetje zoeken te vinden
dit is (nog) geen P&W topic

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.