And if you don't expect too much from me, you might not be let down.
Verwijderd
Verder een reset switch en een aan/uit knop is niet hetzelfde.
Kijk dit eens goed na.
Verder zit er op de voeding ook een aan uit knop.
Als je zeker weet dat de voeding inorde is en dat alles goed is aangesloten dan denk ik dat de mobo defect is.
Altijd standaard geklooi bij het in elkaar zetten van een nieuwe pcOp zondag 17 maart 2002 16:40 schreef Snijkoek het volgende:
Heb je ze wel op de goede pins gedrukt? zit ik zelf ook nog wel eens mee te klooien
Ik had de power switch en de reset knop omgedraaid om te proberen of de power knop niet toevallig kapot was.
Verwijderd
Maar misschien zijn er ook connectors die een 12 volt omzetten naar die JPW1
Verwijderd
Vind ik beetje onduidelijk, vraag me nou toch af of ze er niet mee bedoelen dat hij dan de stroom vervangt
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:17
probeer eens met paperclip tegen de pins aan te houden en kijk dan of die aan gaat
Verwijderd
:?:?Op zondag 17 maart 2002 16:53 schreef Galaxis het volgende:
check je jumper eens van je bios dat ie niet de verkeerde kant op staat of zoiets
Ik heb het niet met een paperclip gedaan, maar wel de resetknop geprobeert, gebeurt niks...Op zondag 17 maart 2002 16:56 schreef tweakduke het volgende:
dat zegt alleen maar dat de mobo stroom van atx ontvangt en cpu dus ook...
probeer eens met paperclip tegen de pins aan te houden en kijk dan of die aan gaat
Hij doet dus helemaal niks. Echt niks. Nada.Op zondag 17 maart 2002 16:56 schreef Carlo_666 het volgende:
Bij mij gingen trouwens ook de fans ff 5 sec draaien toen ik de stekker er in deed, dit kwam door de standaard bios instellingen. Dus als dat normaal is dan zou je ook al kunnen zien of het werkt zonder de knop in te drukken.
Heb ook gelet op de aan/uit knop van de voeding, ook in 2 standen geprobeert..
Verwijderd
er in doe
mocht dit bij jou niet gebeuren zou ik toch ff een andere voeding proberen
Verwijderd
even jumpertje in de andere stand en alles moet het weer doen.
yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today....
probeer dit nu maar eerst voordat je een nieuwe voeding probeertOp zondag 17 maart 2002 17:14 schreef Tweaker.nu het volgende:
kijk eens naar het jumpertje van de biosreset (JBAT1) dit staat namelijk in de manual verkeerd!
yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today....
er zit een jumper standaard meegeleverd en al op het k7t turbo2 moederbord.. waarschijnlijk een witte.. rechts van het AGP slot.. trek die eraf.. start op..Op zondag 17 maart 2002 17:29 schreef JerryH het volgende:
hmm, het lijkt nu toch de voeding te zijn. Ik laat het wel weten als ik er een andere ingestopt heb.
Ook al geprobeert, werkt nog steeds nietOp zondag 17 maart 2002 17:14 schreef Tweaker.nu het volgende:
kijk eens naar het jumpertje van de biosreset (JBAT1) dit staat namelijk in de manual verkeerd!
edit: Ik heb de voeding maar eens gemeten met een spanningsmeter, en die slaat helemaal niet uit. Dat gebeurt wel bij de oude AT voeding die ik heb geprobeert om de meter te testen... Vandaar dat het op een voedingsprobleem lijkt
Op zondag 17 maart 2002 21:13 schreef VeldKoe het volgende:
[..]
er zit een jumper standaard meegeleverd en al op het k7t turbo2 moederbord.. waarschijnlijk een witte.. rechts van het AGP slot.. trek die eraf.. start op..
Verwijderd
Nieuwe voeding erin en hij draait als een zonnetje. Voor anderen met problemen met dit bord; kijk eerst eens naar de jumpers die al aangegeven zijn in deze thread.