Toon posts:

GBA Toetsen pakken niet meer goed

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleempje, ik merk dat de cursor toets naar beneden slechter pakt als de toets naar boven.
Hij doet het nog wel alleen merk ik dat ik op die toets harder moet duwen dan naar boven, zijn er meer mensen met dit probleem?(ik had dat probleem als toen ik hem kocht)

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12:15
Als je dat probleem al hebt sinds je hem kocht, waarom ga je er dan niet mee terug? Je hebt er gewoon garantie op hoor :?

There is no magic.

Verwijderd

Topicstarter
mja dan kan ik weer 6 weken w8en voordat ik hem terug krijg(en voor zo'n klein probleem zullen ze wel niet op sturen)
het is alleen dat het me opvalt

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-12-2025

White Dust

PlaneScape: Torment

Yup, gewoon terug gaan met het aankoops bewijs... :)

• The Will
Dus jij blijft liever met een GBA spelen die nogal klote is dan dat je er gewoon een hebt waar niks mis mee is, waar je tenslotte voor betaald. Jaja.... :?

There is no magic.

Verwijderd

Topicstarter
nee zeker niet, maar ik hoop alleen dat ik een nieuwe krijg
misschien vind nintendo het wel onzin dat ik daarom een nieuwe wil hebben

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-01 23:09
Op zondag 17 maart 2002 16:39 schreef sneakie het volgende:
gewoon van je afpraten in de winkel, niet je door goedkope trucjes laten afschepen ! :)

• The Will
Ach, als je die fout niet zelf hebt veroorzaakt, is het een fout van hen, en heb jij gewoon recht op vervanging.

There is no magic.

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Op zondag 17 maart 2002 16:39 schreef sneakie het volgende:
Ik denk eerder dat ze willen weten waarom je niet gelijk terug bent gegaan. Nu kunnen ze dingen gaan zeggen van 'je bent er te ruw mee omgegaan' of iets dergelijks.

Bij de oude gameboy had ik na een paar jaar een lamme rechtercursor toets. Niet meer als logisch met al die Side Scrolling Platformers van toen. Maar bij jou was het meteen al.

• White Dust

White Dust

Ga gewoon naar de GBA boer en ik denk dat je een nieuwe mee krijgt en dat ze de oude weer terugsturen, het lijkt mij zo toe dat ze niet een vastzittend knoppie repareren, het is goedkoper om een nieuwe te leveren dan de GBA te repareren... :)

Verwijderd

Topicstarter
ik heb hem al 3 weken, dus ik denk niet dat ik dan nog een nieuwe krijg :(, ik hoop van wel, ik heb hem btw bij de kijkshop gekocht in kerkrade

• White Dust

White Dust

Op zondag 17 maart 2002 16:46 schreef sneakie het volgende:
ik heb hem al 3 weken, dus ik denk niet dat ik dan nog een nieuwe krijg :(, ik hoop van wel, ik heb hem btw bij de kijkshop gekocht in kerkrade
Op dat ding zit een jaar garantie als ik me niet vergis, of je brengt hem terug of je gaat verder spelen met een toets die het niet goed doet, de keus is aan jouw, maar als die GBA van mij zo gaat doen ga ik terug naar de mediamarkt waar ik hem dus vandaan heb :)

• Glitch
  • Niet online
/offtopic

* Glitch was zo gek om zo'n geimporteerde Special Edition GBA te kopen (die groene met Celebi) :)

Niet dat er wat mis mee is, maar heb ik dan ook gewoon de volle garantie? Maakt et uit dattie uit Japan komt :?

Verwijderd

hey geen probleem. dit had ik ook. als ik me duim weer ff recht deed hoorde je knak. het wordt vanzelf wel soepel. welk spel heb je?? golden sun?? hierbij ging het erg stroef bij mij. maar andere spellen deden het wel lekker soepel. dit hoort zo. als het probleem blijft gewoon ff terug gaan. dan sturen ze hem op..... als het goed is krijg je dan een nieuwe

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op zondag 17 maart 2002 16:54 schreef Glitch83 het volgende:
/offtopic

* AtHomer was zo gek om zo'n geimporteerde Special Edition GBA te kopen (die groene met Celebi) :)

Niet dat er wat mis mee is, maar heb ik dan ook gewoon de volle garantie? Maakt et uit dattie uit Japan komt :?
Cool! Die groene is :9~ ! Is 'ie in het echt ook zo mooi? Ik ken hem alleen van plaatjes...

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• Glitch
  • Niet online
Op zondag 17 maart 2002 17:38 schreef AtHomer het volgende:

[..]

Cool! Die groene is :9~ ! Is 'ie in het echt ook zo mooi? Ik ken hem alleen van plaatjes...
Hij is echt mooi. Ik zette in mn post dat ik gek was omdat ik er 500 gulden voor heb betaald. Totaal geen spijt van gehad.

Als je dichtbij Rotterdam woont en je wil een Special Edition GBA, ga dan naar Future Zone (weet niet of ze ze nog hebben hoor). Zit in de koopgoot onder de V&D.

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-01 00:24
Op zondag 17 maart 2002 19:04 schreef Glitch83 het volgende:

[..]

Hij is echt mooi. Ik zette in mn post dat ik gek was omdat ik er 500 gulden voor heb betaald. Totaal geen spijt van gehad.

Als je dichtbij Rotterdam woont en je wil een Special Edition GBA, ga dan naar Future Zone (weet niet of ze ze nog hebben hoor). Zit in de koopgoot onder de V&D.
Die nieuwe platinum gba vind ik mooi. En die zwarte ook wel.
Pagina: 1