Is het mogelijk om een domeinnaam (die je natuurlijk eerst zelf moet registeren) te laten verwijzen naar een homepage bij een provider zoals bv www.isp.nl/~mijnnaam ?
ja
Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.
JaOp zondag 17 maart 2002 16:24 schreef Cpt.Morgan het volgende:
Is het mogelijk om een domeinnaam (die je natuurlijk eerst zelf moet registeren) te laten verwijzen naar een homepage bij een provider zoals bv www.isp.nl/~mijnnaam ?
Op zondag 17 maart 2002 16:24 schreef woutur het volgende:
ja
Ok... Hoe?
Vul een debiel web adres in je browser in, iets van: www.dshfj.tk (of de naam die je wilt hebben: www.mijndomein.tk). Dan Krijg je een homepage van een eilandengroep (Tokelau) te zien die gratis domeinnamen (mits non-commercieel) weggeeft. Bij het aanvragen moet je ook invullen waar de naam naar moet toeverwijzen. Dan vul je je bestaande pagina in.
Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.
Je zet op de domeinnaam een witte redirect-html, met een link die na een of twee seconden de gebruiker doorlinkt naar jouw eigen pagina. Maar de meeste www.domeinnaam.nl-providers bieden sowieso al redirect-services.Op zondag 17 maart 2002 16:26 schreef Cpt.Morgan het volgende:
[..]
![]()
Ok... Hoe?
Volgens mij kan dit ook met www.redirection.net
In dat geval moet ik dus ook een hosting-provider hebben, en dat wil ik dus niet... het gaat om een pagina die maar heel weinig verkeer zal geven, dus wilde ik het op deze manier oplossen.... Zijn er provider die .nl namen alleen registeren en redirecten, zonder dat je er dus ook je pagina hoeft te hosten?Op zondag 17 maart 2002 16:30 schreef Compubiter het volgende:
[..]
Je zet op de domeinnaam een witte redirect-html, met een link die na een of twee seconden de gebruiker doorlinkt naar jouw eigen pagina. Maar de meeste www.domeinnaam.nl-providers bieden sowieso al redirect-services.
Zou er 0 seconden van maken omdat homepages bij providers niet echt snel zijnOp zondag 17 maart 2002 16:30 schreef Compubiter het volgende:
[..]
Je zet op de domeinnaam een witte redirect-html, met een link die na een of twee seconden de gebruiker doorlinkt naar jouw eigen pagina. Maar de meeste www.domeinnaam.nl-providers bieden sowieso al redirect-services.
Als je dan ook nog is 2 seconden moet w88 kijkend naar een witte pagina wordt het er niet beter op.
Dankje, dat is inderdaad een goeie... wat is de beste manier om een .nl naam te registreren zonder hosting erbij?Op zondag 17 maart 2002 16:31 schreef timotheebastin het volgende:
Volgens mij kan dit ook met www.redirection.net
Verwijderd
www.ladot.nlOp zondag 17 maart 2002 16:35 schreef Cpt.Morgan het volgende:
[..]
Dankje, dat is inderdaad een goeie... wat is de beste manier om een .nl naam te registreren zonder hosting erbij?
www.persoonsdomeinnaam.nl hier kun je ook een redirect domein reggen
'k vind de gratis wannadoo servers toch bestwel snel hoorOp zondag 17 maart 2002 16:33 schreef TheProphet het volgende:
[..]
Zou er 0 seconden van maken omdat homepages bij providers niet echt snel zijn
Als je dan ook nog is 2 seconden moet w88 kijkend naar een witte pagina wordt het er niet beter op.
't is niet voor niest dat alle ili mp3 sites daar hosten
Pagina: 1