Atlantis I: Hoe doe ik het zonnestelsel

Pagina: 1
Acties:

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-01 14:52
Ik ben bij Atlantis I bij het zonnestelsel en moet volgens een walkthrought zon, maan en een driehoekje op de aarde in één lijn zetten. Hoe doe ik dit, heb al van alles geprobeerd

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Ze komen ergens rechtsonder op 1 lijn geloof ik, gewoon proberen blijven, het is echt irritant daar.

www.nintendocasemods.com

• arjandijk162
en staat de maan dan heel dicht bij het driehoekje?

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-12-2025

White Dust

PlaneScape: Torment

Als ik het goed heb moet je met dat zonnesteltsel een zons verduistering simuleren op de plaast waar atlantis zou liggen... het is even sleutelen maar je komt er wel uit :)

• MahRain
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-11-2025
Je moet eraan draaien tot ze op een lijn liggen en die grote schijf voor dat gat komt...

• arjandijk162
maar jij weet ook niet hoe de wijzer moet staan, het lukt mij nl niet

• arjandijk162
Op zondag 17 maart 2002 16:43 schreef Conquistador het volgende:
Je moet eraan draaien tot ze op een lijn liggen en die grote schijf voor dat gat komt...
gat?

• arjandijk162
wow, ik ben er doorheen, volgende probleem!
(misschien een idee om topic te hernoemen naar Atlantis I problementopic)
Ik ben met de ladder door het raam geklommen en zit nu in de secret passage met daarachter een bewaker die mij wil pakken. Ik het al een breekijzer opgepakt, en nu moet ik deze volgens een guide gebruiken in een niche. Nou ik ben die hele ruimte al 50 keer op en neer gelopen met dat breekijzer in mijn hand en het overal op geklikt, maar er gebeurt niets.

Ik zou nu een houten muis moeten krijgen die ik in een gaatje in het kat-schilderij kan stoppen

• diertje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-11-2023

diertje

/ban mediocrity

offtopic:
Dit doet me denken aan Indiana Jones and the fate of Atlantis. Ook van de kl*te puzzels.

Uhm, kun je niet gewoon google gebruiken ofzo? :?

Ik, geheel anders

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:20
gewoon pissed off worden, dan lukt het vanzelf. Tenminste, zo lukte het mij ook :)

Verwijderd

Op maandag 18 maart 2002 08:20 schreef arjandijk het volgende:
wow, ik ben er doorheen, volgende probleem!
(misschien een idee om topic te hernoemen naar Atlantis I problementopic)
Ik ben met de ladder door het raam geklommen en zit nu in de secret passage met daarachter een bewaker die mij wil pakken. Ik het al een breekijzer opgepakt, en nu moet ik deze volgens een guide gebruiken in een niche. Nou ik ben die hele ruimte al 50 keer op en neer gelopen met dat breekijzer in mijn hand en het overal op geklikt, maar er gebeurt niets.

Ik zou nu een houten muis moeten krijgen die ik in een gaatje in het kat-schilderij kan stoppen
Je moet je breekijzer gebruiken op de niche links van de deur waar je het raam bent uit gesprongen. Dus in dezelfde ruimte met dat kat-schilderij.

• arjandijk162
maar wat is een niche

Verwijderd

Niche = Nis, een gat in de muur. Als je daar die Pook/breekijzer in stopt komt er wat uit. Dat gat zit links boven/naast de deur die naar het raam naar buiten leidt

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-01 15:00
atlantis 1 :?

spel van tig jaar oud

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Verwijderd

Ja nostalgie heet zoiets, maar als je alledrie de sequels achterelkaar speelt is dat wel leuk. Zeker Atlantis III die is best wel mooi. Niet echt te vergelijken met Exile maar toch wel erg leuk.

• arjandijk162
daar ben ik weer, ik heb weer een probleempje. Ik ben inmiddels een heel eind gevorderd. Ik het queen reah uit de grot gehaald en dat puzzeltje met die rollende rat opgelost. Ik ben net bij Meljanz door de benen gegleden en de troonzaal ingegaan. Ik het de deur geblokkeerd met een speer. Nu kijk ik achterop de troon en zie daar een puzzel met een aantal manen en sterren en 4 dingen die lijken op de hanger van een klok en met aan het eind een verschillend gekleurd glaasje. Ik weet echt niet wat ik bij deze puzzle moet doen. Ik wil m graag oplossen, maar weet niet eens wat het doel is

Alvast bedankt

• arjandijk162
ik houd helemaal niet van kicken, maar ik heb het spel nu draaien op een andere pc en ik wil die niet afsluiten als ik geen oplossing heb
Pagina: 1