<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 14 september 2000 12:41 schreef Grub het volgende:
Ik ben benieuwd wat jullie daarvan zeggen. Ik, ik ben er falikant tegen. [/quote]ben jij homo? zo nee waarom maak jij je druk om wat andere mensen doen ?<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Waarom? Omdat ik christen ben? [/quote]Goeiemorgen zeg! ik heb reeds gelezen dat iemand jou bekrompen vond maar ik neem ff deze ruimte in om het nog maar eens te benadrukken. Waar zijn die cristenen nu zelf al eeuwen mee bezig ?
Bijvoorbeeld in ~500 na chr. besluit de Paus ineens dat er geen leven na de dood is, daarvoor bestond het voor de christenen nog wel daarna niet meer, (enneh hoe zat het met Jezus ? die had toch ook effies uit zijn dood opgestaan om terug te komen ?) Daarnaast snap ik niet waarom mensen die een geloof hebben altijd hun mening moeten verkondigen (uit naam van de bijbel/koran etc.) en iedereen maar wijs moeten maken waarom hun geloof zo geweldig is. terwijl je daar mensen zonder geloof niet over hoord.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Ook. Maar ik weet dat ik met andere argumenten moet komen bij niet christenen, de wereld bestaat per slot van rekening niet alleen uit christenen.[/quote]Zo wereldwijs ben je toch nog wel.... goh<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Oke, het huwelijk is een van de peilers van de maatschappij. De eenwording van man en vrouw is uniek, officieel, en is een basisbegrip.[/quote]Goeiemorgen zeg! je bent godverdomme net 18 en je denkt gelijk de wereld te kunnen bevuilen met je bekrompen gedachten. Maar als je nu zelf eens hierboven leest wat je schrijft, moet ik daarbij wel ff opmerken dat je gruwelijk uit je nek zit te lullen, ikzelf woon al een aantal jaren samen met een hele lieve vriendin (ben dus niet in het huwelijk getreden met haar) en jij mag me wel eens uitleggen wat er anders aan een (zoals jij het zegt) eenwording tussen twee mensen die samen wonen of twee mensen die gaan trouwen. Trouwen voegt niets toe aan je relatie. Mist je daar beide een exotisch gevoel bij hebt en dan zul je na een aantal jaar wel realiseren dat het bagger is.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Zodra we het homohuwelijk in gaan voeren moeten we het basisbegrip 'huwelijk' opnieuw definiëren.[/quote]Wat is er mis met de huidige definitie van een huwelijk ? twee mensen die van elkaar houden, en naar elkaar een gebaar willen maken dat dat voor altijd is ?<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Veel mensen denken; "Ga je gang, trouw maar," maar deze mensen hebben niet door dat er iets anders aan de gang is. Deze beslissing zal doorwerken in de maatschappij,[/quote]JEEEEEZUS! excuus aande christenen onder ons
Wat een slap geouwehoer, Leg mij nou eens uit hoe deze beslissing invloed zal hebben op de binnen de huidige samenleving ?
Kan iemand dit forum misshien verplaatsten naar het onzin forum ?<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>en met deze beslissing is weer een stap verder gezet op het voorspelbare hellende vlak. [/quote]Goeiemorgen zeg nu ben ik je toch echt kwijt, heb je iets vaags in je neus gestopt vandaag ? was de coke te veel versneden met OMO ? want jij bevind je toch in een ander sterrenstelsel dan de rest hier.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Volgende stap: onbelemmerde adoptie van kinderen door homo-echtparen.[/quote]Nou,nou jij propt ook alles in een bericht he ? Ok. het is het beste voor een kind om een vader of moeder te hebben (biologisch of niet) omdat een jongen zich eerder zal gaan associëren met zijn vader en andersom, Maar afgezien van dat is het alle bijlangrijste in het leven van een kind dat het liefde krijgt, of dat nu van een moeder, een vader, twee vaders, twee moeders, een vader en moeder, of voor mijn part zijn/haar Opa/Oma komt maakt geen ruk uit!
Het enige wat jammergenog een probleem kan zijn als een kind bv twee vaders heeft is dat het kind hiermee later gepest kan worden op school, en dat is oa dankzij mensen zoals jij.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Vorige stappen waren o.a. abortus en euthanasie; leven en dood, waar wij als mensen beter niet aan zouden moeten komen.[/quote]Ohw man! ik hoop echt voor je dat je dit alles niet meent en je hier de boel op zit te naaien.
euthanasie
leven en dood waar wij als mensen niet aan zouden moeten komen
Nou ik hoop voor jou dat je (over een hele tijd)een snelle dood tegemoed gaat, want als het een hele trage is (laten we zeggen van een maand of 6) en een gruwelijk pijnlijke dan mag je op je 80ste wel hopen dat ze de stekker er uit trekken voor je.
abortus
Nogal zoiets, situatie schets :
Een vrouw wordt op weg naar huis verkracht. Afgezien van het trauma dat ze zal moeten verwerken, komt daar nog eens bovenop dat ze zwanger is, nu zullen er een aantal vrouwen zijn die het kind willen behouden, maar voor het grootste gedeelte zal het een extra klap zijn en zij zullen dan (zeker op dat moemnt) ook de keuze maken voor een abortus. Dus volgens jou zijn die vrouwen verplicht het kind te baren en de rest van hun leven geconfronteerd moeten worden door de gruwelijke kut ervaring die ze ooit eens meegemaakt hebben en het dus moeilijk of helemaal niet kunnen verwerken. (lekkere gast ben jij!)<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Begrijp me goed, ik heb niks tegen homo's. Een van mijn collega's is homo en het is gewoon een normale, toffe gozer.[/quote]Flikker! (ja jij) toch een eind op man ! het feit dat iemand een klootzak kan zijn of een geweldige gast heeft toch geen ruk te maken met zijn sexuele geaardheid ?<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Ik moet wel walgen als ik me probeer voor te stellen wat ze in bed uitvreten, maar goed, als ze persé willen samenwonen zal ik ze niet tegenhouden, ook al ben ik er als christen tegen.[/quote]Nogmaals waar bemoei jij je mee ? en waarom zit jij je druk te maken over andermans zaken, heb je zelf geen puberale problemen ?<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Maar, nogmaals, hier gebeurt iets fundamenteels dat zal doorwerken in de maatschappij en waarschijnlijk op langere termijn in heel Europa, heel de wereld.[/quote]Uit welk sanatorium kwam je ook al weer vandaan ? en vertel nu eens wat er volgens jou zal veranderen ?<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Waarom moet Nederland met dit soort dingen voorop lopen? Nederland wordt onderhand beschouwd als een land waar alles kan en mag, en dat vind ik een twijfelachtige reputatie.[/quote]En ik ben er blij om! Ga jij AUB verhuizen naar Midden-Afrika.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>En als het over dit soort dingen gaat schaam ik me dat ik een Nederlander ben.[/quote]Het feit dat jij je over dit soort dingen schaamt is al een reden voor je om eens te raden te gaan of je ze wel allemaal op een rij hebt staan, en nogmaals: Ga AUB verhuizen!!! Ik schaam me dat ik een nederlander ben omdat er mensen wonen die zoals jij zijn.