De meeste mensen deugen!
niet zo snel kicken
maar kijk eens in de readme ofzo
Oke krijg je weer even een lading gezeik van mij over je heen:
Ten eerste:
Edit:
Met 2 minuten googlen was het volgende te vinden:
Ten eerste:
Ten tweede:Uit de Algemene FAQ - Basic Forum Survival Guide
• Wees ook geduldig. Niet elke vraag heeft altijd een makkelijk antwoord. Soms zul je maar 1 minuut op een antwoord hoeven te wachten en soms een paar uur tot een dag. Ga aub niet je eigen topic om de 10 minuten weer 'in het zicht krijgen' door er op te reply'en met iets als 'weet iemand het al?'. Mocht je na een dag geen antwoord hebben gehad mag je uiteraard wel door middel van een post je topic weer wat onder de aandacht brengen.
Zow, /me Will outUit dat zelfde gedeelte van de Algemene FAQ:
• Als je een topic post, geef het dan een duidelijke titel mee. Een titel als "HELP, MIJN PC CRASHT" is irritant en geeft niet weer wat je probleem is. Kies voor een titel als "Pc crasht zodra Winamp gestart wordt" of iets in die trend. Hou het netjes, ook een topic titel kan een (aanleiding tot) flame zijn.
Edit:
Met 2 minuten googlen was het volgende te vinden:
Kortom, google is ook heel handig.Go to your hitman.ini file and open it in notepad. At the end add a line that says "Enableconsole 1" without the quotes. Also, add the line "AutoDumpName c:\hitmandump.tga" without the quotes. Save the file. Start the game and hit Shift+~ This will bring down the command prompt, type "ip_debug 1" without the quotes and it will bring up a list of crap and hit Shift+~ to close the command prompt. Down in the bottom you will see the FPS. Typing "ip_debug 0" at the prompt will stop all the ingame stats. This game seems to be more processor oriented if you ask me, rather than video card dependent.
Also, pressing Control+F12 will dump a screenshot to the c:\ drive (you can change this if you want, hope you can figure it out without being told)
There is no magic.
Kortom The Will roelt
.
Voortaan graag zoeken en een duidelijke titel kiezen aub.
Voortaan graag zoeken en een duidelijke titel kiezen aub.
Dit topic is gesloten.
![]()