[Unisys server 6520] iemand daar info over?

Pagina: 1
Acties:

• acq
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-03-2023

acq

ing. en dan? :D

Topicstarter
Ik heb ergens dus een Unisys U6520-A uit 1994 gekocht. Het is een dual P5 op 66MHz (proc's op losse insteekkaart). SCSI gebaseerd. Insteekkaarten allemaal E-ISA. Aparte extra SCSI controller (386). Geen HDD bij en geen voeding. Ik heb al met google en op de site van Unisys gezocht, maar daar is niets te vinden over dit type (te oud denk ik).

Ik heb er zo-even prik op gehad, met gevolg dat het systeem gelijk foutcodes geeft (mobo piepjes, 2 keer, daarna 2 keer snel achter mekaar) en geen beeld. Als ik de monitor er af haal, dan start ie gewoon op, maar zonder beeld wordt het erg moeilijk ;) 'k neem aan dat die server dat beeldscherm niet wil slikken ofzo, maar d'r staat bij de poort gewoon VGA bij en d'r hangt een Compaq-je aan. Moet werken dus.

Heeft er iemand een idee wat het probleem kan zijn, of ervaring met zo'n soort server? Een paar (onduidelijke) webcampic's staan hiero.

Origineel zat er overigens een 525MB hdd in en een CD-ROM drive.

Als dit niet het goede forum is, dan maar op slot. Ik vond HA ook niet echt de goeie :)

Na 5 jaar toch maar eens een nieuwe sig :X | Roze nerdjes; ze bestaan ;P | All we need is one world wide vision - Queen | Novell servers reboot je om 11 uur, logisch toch? |:(