Toon posts:

Grandia II dreamcast waar kopen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik zag net een topic over Grandia II op de PC. Ik wil eigenlijk ook nog steeds graag Grandia II spelen maar dan op de dreamcast. Ik kan hem nergens vinden. Ook niet bij online winkels. Dat spel is bijna nergens te krijg, ook niet tweedehands op marktplaats.nl. Ik heb geen credit card dus in het buitenland kopen gaat niet. Heeft iemand hem misschien nog ergens gezien?

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-12-2025
www.replay.nl

hij zal niet bij de lijst staan, maar als je ze ff mailt... vorige keer hadden ze m :7

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Verwijderd

topic is dus van mij. ik speel em op de pc, net mn grote luie stoel achter mn mnitor en mn gravis gamepad pro weer geinstalled.

werkt ook prrrrima! niet iedereen die beneden aan mn kop loopt te zeiken en die tig x voor het beeld langs banjert... prrrima!

:D

Verwijderd

Topicstarter
Op de dreamcast ziet hij er gewoon mooier uit vind ik. En tja waar heb ik anders een dreamcast voor.

Verwijderd

Bij zulke spellen gaat het vaak niet puur om grafix. Toen ik fanal fantasy 7 speelde waren het ook vrij gedetaarde(-edit- zullen we er gedateerde van maken? ;) )grafix, behalve dan de cutscene filmpjes. Het gaat erom bij zulke spellen of het verhaal je pakt dan zie je gfx vaak niet eens meer. Het enige voordeel van een DC kan zijn dat het makkelijker speelt met zon gamepad ding, hoewel dat eigelijk ook vaak een kwestie van wennen is.

Bovendien ben ik geen console liefhebber, omdat het zo mega beperkt is + ik speel graag shooters en shooters met zo'n mini joystink op zo'n gamepad werkt niet.

Grandia II krijg ik trouwens binnen vanmiddag als het goed is :P