Toon posts:

Gouden cd's ?

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb in de conrad catalogus een cd gezien dat met 100% bedekt is met een 24 karaats laagje goud...

100% optisch getest...

Weet iemand wat het nut is van deze cd's??

Verwijderd

Ze blinken extra in het licht ;)

Verwijderd

Topicstarter
is wel leuk om er een paar te kopen, kijken of het wat is >:)

€1,60 voor 650 mb
€1,95 voor 700 mb

• Matthijz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-08-2021

Matthijz

Is icoon even kwijt :P

Ze zullen wel heel erg goed zijn dan.

(ik zou er niet op durven schrijven) wel als ik geld teveel had >:)

"Het leven is een mooie gelegenheid om meisjes te ontmoeten"

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:58

DarkSide

theres no place like ::1

Als je geen geld hebt...hoef je niet de armband die je van je vriendin gekregen hebt te verpatsen......maar alleen je cd collectie.

Nee het zou een beter geluid op moeten leveren.
Heb hier ook een verzamel CD van Pink Floyd Darkside of the moon. Die 24 kt goud is. Klinkt hij beter dan de standaard cd?? Mwoah.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Verwijderd

Heeft het niet te maken met de levensduur...?

Verwijderd

is goud niet beter bestand tegen bijv. weersomstandigheden enzo? dat het minder snel verkleurt.. of beter tegen zon kan...

Verwijderd

Het is helemaal niet zo speciaal. kodak cd;rs hebben het ook. Die zijn wel extreem goed.

Verwijderd

koop gewoon die van de Aldi, zijn erg fijn met een Slim cd-case en dan heb je er 20 voor €13,- ofzo. Ik heb er al meer dan 100 van gebrand en nog nooit problemen me gehad

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-02 13:08

Stropdas

Insert subtitle here

Op zondag 17 maart 2002 18:46 schreef Neo666 het volgende:
koop gewoon die van de Aldi, zijn erg fijn met een Slim cd-case en dan heb je er 20 voor €13,- ofzo. Ik heb er al meer dan 100 van gebrand en nog nooit problemen me gehad
Dat wil toch niets zeggen over de gouden cd's in dit topic? Als het hier ging over de nieuwe serie BMW's wat heeft het dan voor nut om te vertellen dat je lada perfect rijd? :)

Gouden CD's is toch niets nieuws? Dacht dat ze ze eerder had dan degene die je nu het meest ziet :D vroeger kregen we standaard onze software op deze dingen :P

http://www.tweakers.net/nieuws/19530 met 1 minuut zoeken op Google :P en kijk dan bij het artikel waar naar wordt verwezen, daar staat het. Je moet er zelf ook wat voor doen :)

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

• Aerox.2000
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-04 21:14
Ik heb hier nog een oude goude cd-r liggen (HP 3 jaar oud :o )
Die heb ik nog nooit durven beschrijven ;)

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:30

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Misschien voor wannabe popstars om aan de muur te hangen, "gouden plaat"

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Pagina: 1