User die zich voordoet als crew

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zeker weet hoe ik het moet zien maar deze reactie is geplaatst door iemand als uitleg over een plaatje en noemt hierbij een collega die een fout heeft gemaakt. Als men naar zijn profile gaat kijken staat daar dus ook status Feut. Wat niet echt iets is voor iemand die crew is.

Kijkend naar het bericht:
Voorheen heeft mijn collega inderdaad per ongeluk een Compaq PA-2 MP3-speler gepost :) Deze is inmiddels vervangen, vandaar ook jouw reactie :)
Dan denk ik dat dit vrij ongepast is. De gebruiker die dit bericht geschreven heeft kan inderdaad een collega zijn van de poster maar dat is hier niet duidelijk uit op te maken. (en collega als in buiten t.net)

Wat ik nu eigenlijk vraag/bedoel is wat moet hiermee...

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

Verwijderd

Hij is ook crew... :X

Ik dacht Sonicboom op GoT.

• Felicia
  • Nu online
Op zondag 17 maart 2002 14:19 schreef René vd Veen het volgende:
Hij is ook crew... :X

Ik dacht Sonicboom op GoT.
* Felicia heeft niets gezegt :o
slotje aub

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-03 14:17

Beaves

Usque ad Finem

Ik vind het ongepast dat nieuwsposters hun nieuws veranderen zonder dat ze dat duidelijk maken waardoor sommige reacties ten onrechte omlaag worden gemod.

En als het nou per ongeluk zou gebeuren, maar ik zie gewoon dat elke nieuwsposter dat niet doet, wat dus niet echt goed is.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Verwijderd

Op zondag 17 maart 2002 14:20 schreef Beaves het volgende:
Ik vind het ongepast dat nieuwsposters hun nieuws veranderen zonder dat ze dat duidelijk maken waardoor sommige reacties ten onrechte omlaag worden gemod.

En als het nou per ongeluk zou gebeuren, maar ik zie gewoon dat elke nieuwsposter dat niet doet, wat dus niet echt goed is.
Ik vind het niet nodig om er melding van te maken als je er een typ-/spelfout uithaalt. Dadelijk wordt het een sport om over alle punten en komma's te gaan posten om er punten voor te scoren. Het modsysteem is er ook voor om interessante reacties zichtbaar te maken. Ik kan me niet voorstellen dat het voor iemand interessant is om te lezen dat gebruiker X een klein foutje heeft ontdekt.

• Felicia
  • Nu online
Ik vind het niet nodig om er melding van te maken als je er een typ-/spelfout uithaalt. Dadelijk wordt het een sport om over alle punten en komma's te gaan posten om er punten voor te scoren. Het modsysteem is er ook voor om interessante reacties zichtbaar te maken. Ik kan me niet voorstellen dat het voor iemand interessant is om te lezen dat gebruiker X een klein foutje heeft ontdekt.
Dat gebeurd op dit moment juist wel en dat soort reacties gaan vrij snel naar 0 overbodig. Ik moet aan de andere kan wel zeggen dat het soms wel zeer handig is dat iemand bijvoorbeeld meld dat de link naar het nieuws niet werkt (en de goeie dan natuurlijk wel vermeld). Maar reacties die een lettertje verbeteren zijn IMO toch vaak wel overbodig en hoeven dus ook niet hoog te scoren. Iemand die die reactie plaatst zou dat natuurlijk ook zelf kunnen bedenken dat die fout toch wel verbeterd wordt.

Ik dacht trouwens ook dat een icq'tje /mailtje naar de poster het probleem net zo goed oplost :)

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-03 14:17

Beaves

Usque ad Finem

Op zondag 17 maart 2002 14:48 schreef RobinVR het volgende:

[..]

Nee, aan de ene kant is dat waar, maar je kan toch wel ff melden als je het plaatje veranderd?

Elke typvout hoef je idd niet te vermelden, maar een plaatje wat je veranderd IMO toch wel.

Daarnaast is het idd ook beter dat je als je een foutje ondekt, ff een mailtje o.i.d. naar de poster stuurt.

edit:

Hmm, -1 dubbelpost :P

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

• Felicia
  • Nu online
Elke typvout hoef je idd niet te vermelden, maar een plaatje wat je veranderd IMO toch wel.
Euhm. Is het niet zo dat die fout voor iedereen zichtbaar is. Zoiets zal nooit lang fout blijven staan :)

Als iemand daar op gaat reageren is hij bij voorbaat al off-topic en overbodig bezig omdat dat niets met het nieuws te maken heeft :)

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-02 12:22

zomertje

Barisax knorretje

Op zondag 17 maart 2002 14:20 schreef Beaves het volgende:

Inmiddels heb ik in een reactie aangegeven dat ik de nieuwspost heb veranderd... Ook wij kunnen ons door de naamgeving van een product vergissen(waarom heten die dingen nou allemaal Ipaq.....) Een reactie met commentaar op een nieuwspost is voor de nieuwsposter wel zinvol maar voor de lezers is het niet echt boeiend, daarom worden deze meestal naar beneden gemod. Het is ook beter om bij een foutje in een nieuwspost even een mailtje te sturen naar de nieuwsposter of naar nieuws@tweakers.net

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-02 12:22

zomertje

Barisax knorretje

Op zondag 17 maart 2002 14:56 schreef Beaves het volgende:

[..]

Nee, aan de ene kant is dat waar, maar je kan toch wel ff melden als je het plaatje veranderd?

Daarnaast is het idd ook beter dat je als je een foutje ondekt, ff een mailtje o.i.d. naar de poster stuurt.

edit:

Hmm, -1 dubbelpost :P
Een plaatje is in dit geval puur ter illustratie. Niet echt essentieel voor de nieuwsposting IMHO, die doet het net zo goed zonder.... dus het is niet echt iets om je nou heel erg druk over te maken

zie ook posting van mij hierboven.

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Verwijderd

Op zondag 17 maart 2002 15:43 schreef SONiCB00M het volgende:
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Laat je dat zo over je heen komen?
Ik had hem gebanned >:)

;)

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Op verzoek van Wauske gesloten :)

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.