OC / CM - Begint eer ge Bezint
Verwijderd
ik heb hier een MS1590P.. gebruik hem als 2e scherm.. leuk ding..
1024x768 @ 85Hz
maar om nou te zeggen.. WOW KWALITEIT!! nou nee.. niet echt.. als 2e scherm goed maar verder hoef ik hem dus echt niet
maar ik zoek even het boekje op.. maybe staat die 1595 er wel bij..
ik heb het nu overigens over de rechtse monitor:

misschien bedoel jij een nieuwere versie ervan? en heeft maybe wel andere specs dan de oude..
1024x768 @ 85Hz
maar om nou te zeggen.. WOW KWALITEIT!! nou nee.. niet echt.. als 2e scherm goed maar verder hoef ik hem dus echt niet
maar ik zoek even het boekje op.. maybe staat die 1595 er wel bij..
ik heb het nu overigens over de rechtse monitor:

misschien bedoel jij een nieuwere versie ervan? en heeft maybe wel andere specs dan de oude..
ach, als die van jouw de 85 haalt op 1024 ga ik ervanuit dat de mijne de 70 ofzow ook makkelijk haalt, daar ging het me ff om gewoon 
60Hz is nl niet om aan te zien
Thx
Slotje plz..
60Hz is nl niet om aan te zien
Thx
Slotje plz..
Verwijderd
http://terminal7.republika.pl/m16.html
Highscreen MS1595 ...... 15", 0.28, H:69kHz
Dit kostte me 10 seconden met Google. Je kan dus niet zoeken
Maar je kan wel goed schatten, geen 70 maar 69 hz.
Highscreen MS1595 ...... 15", 0.28, H:69kHz
Dit kostte me 10 seconden met Google. Je kan dus niet zoeken
Pokkending, ik heb er 3 versleten, waarvan er 2 gratis vervangers waren omdat de vorige ontplofte. Laatst is de 3e, die ondertussen bij mijn moeder's computer stond, ontploft. Daar moet dus nog ff een andere voor komen, maar dus nooit meer een goedkoop Highscreen dingetje. 't Is dat het toendertijd (5 jaar geleden) standaard bij zo'n Vobis-set zat, anders...
Die van mij kwam van de pc zaak om de hoekOp zondag 17 maart 2002 20:52 schreef TimMer het volgende:
Pokkending, ik heb er 3 versleten, waarvan er 2 gratis vervangers waren omdat de vorige ontplofte. Laatst is de 3e, die ondertussen bij mijn moeder's computer stond, ontploft. Daar moet dus nog ff een andere voor komen, maar dus nooit meer een goedkoop Highscreen dingetje. 't Is dat het toendertijd (5 jaar geleden) standaard bij zo'n Vobis-set zat, anders...
Ding zou kapot zijn -> open, bedrading los, bedrading vast, deed het weer
Maareh, ik zoek een MS1595P, die zie ik niet staan... die P is mayB net iets beter
De p versie is heel goed, heb ik ook(zie specs in signature) en nooit problemen mee gehad. 
Ik heb de originele handleiding, zal een paar hier neerzetten.
horizontaal: 30kHz tot 69kHz
verticaal: 47Hz tot 120Hz
dotpitch: 0,28 mm
zichtbaar bereik: 35cm, 15" CRT
transmissie: 57%
Genoeg info?
Genoeg info?
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
uhm, denket wel jah... maar tot hoever gaatie dan op 1024*768? tot 69Hz?Op zondag 17 maart 2002 22:07 schreef Mystic_Jack het volgende:
De p versie is heel goed, heb ik ook(zie specs in signature) en nooit problemen mee gehad.
Genoeg info?
Hij gaat op 1024*768 tot 75Hz.Op zondag 17 maart 2002 22:10 schreef Scatman_II het volgende:
[..]
uhm, denket wel jah... maar tot hoever gaatie dan op 1024*768? tot 69Hz?
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
OK dan, thxOp zondag 17 maart 2002 22:15 schreef Mystic_Jack het volgende:
[..]
Hij gaat op 1024*768 tot 75Hz.
Pagina: 1