Why is called tourist season, if we can't shoot them ? specs
Je wilt de blackdown debjes hebben. Hier is vorige week een topic over geweest. zoek eventjes voor de juiste sources.list regeltjes.
Verder is de J2RE1.3 genoeg voor een normaal systeem.
Verder is de J2RE1.3 genoeg voor een normaal systeem.
Java 1.3:
Installeer het waar je wilt
ga ff alle paden langs waar een realpath in staat. ff uitvoeren.
de java bin dir in je path adden en je bent klaar.
Installeer het waar je wilt
ga ff alle paden langs waar een realpath in staat. ff uitvoeren.
de java bin dir in je path adden en je bent klaar.
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Zet de volgende regel eens in je sources.list:
Daarmee kun je Java installeren, inclusief plugins voor Mozilla en dergelijke. Als je alleen j2re* installeert dan heb je alles wat je nodig hebt; als je zelf wilt programmeren dan kun je ook de sdk installeren.
[edit: dit is dus de regel die Valium bedoelt.]
code:
1
| deb ftp://ftp.nluug.nl/pub/os/Linux/java/jdk/debian woody non-free |
Daarmee kun je Java installeren, inclusief plugins voor Mozilla en dergelijke. Als je alleen j2re* installeert dan heb je alles wat je nodig hebt; als je zelf wilt programmeren dan kun je ook de sdk installeren.
[edit: dit is dus de regel die Valium bedoelt.]
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
Aangezien ik in een goede bui ben vandaag: 
[edit]
Ben niet de enige
code:
1
| deb ftp://ftp.nluug.nl/pub/os/Linux/java/jdk/debian potato non-free |
[edit]
Ben niet de enige
Dan had ik het vorige keer dus toch goed gedaan. Ik heb apt-get install j2re* gedaan. De installatie verloopt goed.
Nu probeer ik mozilla te starten en dan krijg ik "Gtk-WARNING **: cannot open display:
Iemand een idee wat ik moet doen om het wel te laten draaien ?
Nu probeer ik mozilla te starten en dan krijg ik "Gtk-WARNING **: cannot open display:
Open in X een terminal en draai daar het volgende:Op zondag 17 maart 2002 16:00 schreef ProZa het volgende:
code:
1
2
| odysseus@odysseus:~$ export DISPLAY=:0 odysseus@odysseus:~$ mozilla & |
Dat zou moeten helpen. Als je mozilla als een andere gebruiker wilt starten dan de eigenaar van de X-server, dan moet je eens kijken naar 'xhost'.
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
Dank !
Ik had voordat ik de reply las nog een keer apt-get install j2re* gedaan maar nu met de source die jullie hierboven hadden gegeven. Ik weet niet meer waar ik hem vandaan had maar nu werkt het wel.
Ik had voordat ik de reply las nog een keer apt-get install j2re* gedaan maar nu met de source die jullie hierboven hadden gegeven. Ik weet niet meer waar ik hem vandaan had maar nu werkt het wel.
Pagina: 1