je bedoelt die dingen met die vierkante hoofden? die zien er niet uit
.
waar kan ik die downloaden?Op zondag 17 maart 2002 13:46 schreef MM- het volgende:
nee high fps models voor je guns.
Wie in CS tegenwoordig nog last heeft van lage FPS is volgens mij echt aan een upgrade toe.
Ik kan me er wel iets bij voorstellen dat je liever Ghost-Recon style speelt, maar om de fps, nee.
Ik kan me er wel iets bij voorstellen dat je liever Ghost-Recon style speelt, maar om de fps, nee.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
heb ook geen fps tekort. lijkt me gewoon fijner spelen in rainbow six/ghost recon/swat3 style.Op zondag 17 maart 2002 16:15 schreef Captain Pervert het volgende:
Wie in CS tegenwoordig nog last heeft van lage FPS is volgens mij echt aan een upgrade toe.
ik ga ze zo proberen, thanks!Op zondag 17 maart 2002 14:38 schreef Hdez het volgende:
hier
Uhm, ik heb problemen met mijn fps, al kan ik er wel goed mee spelen.
TB 1333 256 mb DDR Geforce 2 MX 400
Geforce is bottleneck ik weet het
TB 1333 256 mb DDR Geforce 2 MX 400
Geforce is bottleneck ik weet het
toen zag het er ook een stuk slechter uitOp zondag 17 maart 2002 17:33 schreef Peertje het volgende:
CS is gewoon verneukt qua fps. Vroeger kon ik nog spelen op een p150
vind je ?Op zondag 17 maart 2002 17:57 schreef CU2morO het volgende:
[..]
toen zag het er ook een stuk slechter uit
beta 5
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
Geen sniper-blackout?! Of is dit een oudere gun?!
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
speelt kutter dan ik gedacht had zonder models
.
Ik speel zo sinds eergisteren en het valt me eigenlijk reuze mee... behalve dat ik soms wapens dubbel koop (ak in handen hebben en dan ak kopen) maar das ff wenneOp maandag 18 maart 2002 14:27 schreef KaAzKoP het volgende:
speelt kutter dan ik gedacht had zonder models.
Jullie hebben wel die high fps models genomen? want dan hoor je geluiden wel enzo.
ik vergeet altijd welk wapen ik in mn handen heb... soms loop ik met een glock te knallen tegen een ct met een m4Op maandag 18 maart 2002 15:42 schreef KeRsTmAnNeKe het volgende:
[..]
Ik speel zo sinds eergisteren en het valt me eigenlijk reuze mee... behalve dat ik soms wapens dubbel koop (ak in handen hebben en dan ak kopen) maar das ff wenne
ik zou het zo laten, het is wel fijn om zonder wapens te spelenOp maandag 18 maart 2002 17:11 schreef KaAzKoP het volgende:
[..]
ik vergeet altijd welk wapen ik in mn handen heb... soms loop ik met een glock te knallen tegen een ct met een m4. toch maar weer de echte models dan
.
In beta 5 was er nog geen black-out.Op maandag 18 maart 2002 19:30 schreef VAC het volgende:
[..]
eeeeeeeeh, waar is je blackout? of is dit eentje genomen met je ogc?
Pagina: 1