• Boeie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-03 16:25
ik ben dus al een tijd op zoek naar een digicam en aangezien door velen de fuji 2600z aanbevolen wordt (en deze camera mij ook wel wat lijkt) heb ik deze dus min of meer besteld bij funprice. Dit duurt dus onderhand al 2 weken oid en ik begin et eigenlijk wel een beetje zat te worden.

nu zat ik wat door de pricewatch te bladeren en daar vond ik de Fuji 40i. Aangezien deze ook binnen mijn prijsklasse valt, lekker klein is, lijkt dit me ook een zeer mooi camera'tje.

Het nadeel is echter dat die 40i:
-volgens mij een ouder type is
-geen optische zoom heeft

verder is het een voordeel dattie ongelooflijk klein is.

wat moet ik doen? de 40i aanschaffen of toch maar blijven wachten op de 2600z ?

zijn er ook nog meer opties voor mij? (andere camera's, mijn budget is 500€ en daarvoor wil ik een goeie camera + 64mb en een goeie accu/batterijpack (GP))

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

de 2600 heeft absoluut betere beeldkwaliteit en ik zou als ik jou was daar nog ff op wachten...

de 40i is veel te duur, mede omdat deze zo klein is...en is meer een camera voor moeders die geen verstand van elextronica hebben (lees: simpel ding)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• CubicQ
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20:59
De 40i is ook een MP3 player, tenzij je het nuttig lijkt dat je fototoestel tegelijk een MP3-player is (of andersom natuurlijk :)) zou ik zeker niet voor de 40i gaan.

De 2600 is op alle opzichten ruim superieur. In een C'T van een tijdje geleden werden de voorgangers getest: de voorloper van de 2600 was een van de beste (in die prijsklasse uiteraard), en de voorloper van de 40i was een van de slechtste (tenzij je MP3 nuttig vond)...

• Boeie
hehehe... beetje laat

ik heb met funprice gemaild, en levertijd van de 2600 is zeker nog zo'n 4 weken!!! (in fujitijd dus wel 6 weken)

ik ga moge toch die 40i halen, ik heb verscheidene tests gelezen, en de kwaliteit bevalt me wel. het enigste nadeel is dat hij geen optische zoom heeft.

het vervelende is ook dat ik gewoon mn digicam nu nodig heb en er dus geen 4 of 6 weken op ga zitten w88.....

• Mooody

Mooody

elmoody

Op maandag 18 maart 2002 22:50 schreef Boeie het volgende:
hehehe... beetje laat

ik heb met funprice gemaild, en levertijd van de 2600 is zeker nog zo'n 4 weken!!! (in fujitijd dus wel 6 weken)

ik ga moge toch die 40i halen, ik heb verscheidene tests gelezen, en de kwaliteit bevalt me wel. het enigste nadeel is dat hij geen optische zoom heeft.

het vervelende is ook dat ik gewoon mn digicam nu nodig heb en er dus geen 4 of 6 weken op ga zitten w88.....
ze verkopen die 2600 overal...kijk eens rond en je vind 'm gegarandeerd onder de 400 euro...en misschien kan je 'm wel meteen meenemen...

jammer van je geld om die 40i te kopen, geloof me...

aan de andere kant...het is jouw geld :)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Pater
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-03 10:54

Pater

Terry Tate

Op maandag 18 maart 2002 22:50 schreef Boeie het volgende:
hehehe... beetje laat

Dat MEEN je niet!

Hmmmmm....Laat ik nou 5 maart zo'n Fuji 2600zoom bij Funprice hebben besteld. Damn! Als dat zo is, baal ik wel zeg! |:(

If we are all God's children, what makes Jesus so special?

Battle.net tag

• Boeie
Op maandag 18 maart 2002 22:55 schreef Mooooody het volgende:
ze verkopen die 2600 overal...kijk eens rond en je vind 'm gegarandeerd onder de 400 euro...en misschien kan je 'm wel meteen meenemen...
ja ok, ik heb er een nachtje over geslapen, en ik denk dat het toch maar die 2600 wordt. onder de 400 euro? daar heb ik em nog nergens voor gezien, behalve bij funprice.

ach, ga wel vandaag naar die winkel toe en dan laat ik me welff alles demonstreren enzo. (2600 hebben ze daar ook, voor 414 euro incl orig. tasje...) Ik denk dat ik er wel een mooi dealtje van kan maken :D

vvond post ik mijn resultaat welff :P

• Mooody

Mooody

elmoody

Op dinsdag 19 maart 2002 09:29 schreef Boeie het volgende:

[..]

ja ok, ik heb er een nachtje over geslapen, en ik denk dat het toch maar die 2600 wordt. onder de 400 euro? daar heb ik em nog nergens voor gezien, behalve bij funprice.

ach, ga wel vandaag naar die winkel toe en dan laat ik me welff alles demonstreren enzo. (2600 hebben ze daar ook, voor 414 euro incl orig. tasje...) Ik denk dat ik er wel een mooi dealtje van kan maken :D

vvond post ik mijn resultaat welff :P
www.mrcomputer.nl
www.alternate.nl
www.multipc.nl

allemaal 389 euro....

• Chaoss
  • Laatst online: 00:05

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Koop geen digitale camera zonder optische zoom! digitale zoom heb je echt helemaal nix aan!

Als ik jou was zou ik de 2600z bij alternate gaan bestellen. Heb ik een tijdje terug ook gedaan en ik had hem de volgende dag in huis!

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Boeie
Beetje late reactie, maar had het druk de laatste paar dagen, ik heb toch de 2600z gekocht, die werd me ook aanbevolen door de verkoper/baas van de zaak (www.fotobooms.nl) zeer goeie winkel trouwens vind ik....

voor 414 europieken een 2600z incl tasje (wat ik anders ook wel gekocht had). Ik heb er ook nog extra GP powerbank 3 batterijen bijgekocht (eerst eens 2) en een 64mb kaartje.

kan je die GP Powerbank batterijen gewoon met die Fuji lader laden? Of moeten ze in een speciale (bijbehorende) lader?

en over de kwaliteit, ik heb niks te klagen :)

• Vulcan750
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:19
Verstandige keus gemaakt! De Fuji 2600Z geeft veel mooiere foto's dan de 40i en heeft meer mogelijkheden. (behalve muziek afspelen) ;) Je kan je NiMh batterijen gewoon in je fuji oplader opladen. Ik heb ook de Fuji 2600Z en heb als extra een Varta NiMh oplader met 4x 1600 mA erbij gekocht. Ik laad nu eens in de Varta lader en dan eens in de Fuji lader, maakt niets uit (de Fuji lader is wel sneller (5u tegen 9u), maar er kunnen maar 2 batterijen in. In de Varta kunnen 4 batterijen in...

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19", Easee Home, Marstek Venus C 2,56kWh, Venus A 2,12kWh, HW P1, MT CT003, ☀️2,7kWp, Ariston Lydos Hybrid WP boiler

Pagina: 1