Toon posts:

Falcon 4.0 Online

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste iedereen,
ik heb een klein probleempje. Ik wil Falcon 4.0 online spelen maar de squadron leden van de Freebirds (waarvan ik lid ben) zeggen dat dat niet kan omdat ik via het netwerk werk, het zit namelijk zo:
We hebben een hub waar 3 computers op aan zijn gesloten en onze ADSL-modem, we hebben deze modem via een of ander programma laten werken als een router, ook deze modem is aangesloten op de hub (er zijn nu dus vier poorten op de hub bezet). Deze modem laten we gewoon aanstaan en dan die maakt automatisch verbinding met MxStream zonder behulp van een computer, we hebben dus ook geen host.

Hoe kan ik nu wel on line spelen?
Thanx, Uncle-Sam

ps: We hebben gezamelijk 1 IP-Adres.

• Evilernie933
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-01 22:55
je kan toch gewoon eens een keer proberen. ik denk dat je iig niet kan hosten, maar joinen moet niet echt een probleem zijn. Anders moet je ff de poorten die Falcon 4 online gebruikt gaan checken. Maar tazzman die vliegt heel vaak Falcon 4 online dus die kan je wel verder helpen

tampert, kriminalpolizei

• urf
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

urf

Op zondag 17 maart 2002 13:02 schreef Evilernie het volgende:
je kan toch gewoon eens een keer proberen. ik denk dat je iig niet kan hosten, maar joinen moet niet echt een probleem zijn. Anders moet je ff de poorten die Falcon 4 online gebruikt gaan checken. Maar tazzman die vliegt heel vaak Falcon 4 online dus die kan je wel verder helpen
Als die online is krijg je weer een hele lap tekst :)

Misschien is hij al aan het typen.................... :D

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Op zondag 17 maart 2002 12:57 schreef Uncle-Sam het volgende:
Beste iedereen,
ik heb een klein probleempje. Ik wil Falcon 4.0 online spelen maar de squadron leden van de Freebirds (waarvan ik lid ben) zeggen dat dat niet kan omdat ik via het netwerk werk, het zit namelijk zo:
ps: We hebben gezamelijk 1 IP-Adres.
Dat kan ook niet. Ik moet nu weg dus ff heel kort.. Falcon 4.0 kan *OF* online gespeeld worden.. *OF* in een LAN.. maar niet zowel LAN als online.

Het is wel mogelijk om Falcon 4.0 Online te spelen als je via een LAN verbinding maakt met het internet ... bijvoorbeeld als je kabel/ADSL modem aan een aparte PC hangt welke als router/firewall dient... maar ook dan kan je OF online spelen.. OF via het LAN. Maar niet LAN + ONLINE.

Sowwy :P

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Op zondag 17 maart 2002 13:42 schreef urf het volgende:

[..]

Als die online is krijg je weer een hele lap tekst :)

Misschien is hij al aan het typen.................... :D
Valt wel mee. Tazzman gaat nu weg... :) Wellicht nog wel even lekker biertje pakken met wat mede Stray Dogs.. of vanavond nog ffies wat missies vliegen met de rest van het 87th VFW. :)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 17 maart 2002 17:23 schreef tazzman het volgende:

[..]

Dat kan ook niet. Ik moet nu weg dus ff heel kort.. Falcon 4.0 kan *OF* online gespeeld worden.. *OF* in een LAN.. maar niet zowel LAN als online.

Het is wel mogelijk om Falcon 4.0 Online te spelen als je via een LAN verbinding maakt met het internet ... bijvoorbeeld als je kabel/ADSL modem aan een aparte PC hangt welke als router/firewall dient... maar ook dan kan je OF online spelen.. OF via het LAN. Maar niet LAN + ONLINE.

Ik vat hem niet helemaal maar het zal wel kloppen, maar wil je misschien zo aardig zijn het in andere taal uit te leggen?

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:43
misschien zeer domme opmerking:
maar als nu al je netwerk computers uitstaan behalve op de gene waar je online mee wil gaan vliegen, zou het dan niet lukken? Ik bedoel, net als bij msn. Als mijn overige computers uitstaan kan ik bestanden verzenden totdat ik erbij neerval, maar zo gauw er een computer aangaat is het uit met de pret.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 17 maart 2002 17:23 schreef tazzman het volgende:

[..]

Je begrijpt me verkeerd denk ik.
Onze ADSL-modem zit in de Hub en die modem doet zeg maar dienst als Router. We hebben dus geen computer als host ook. Dus de internetverbinding gaat via de Hub.

• urf
  • Niet online

urf

En het is dus niet de bedoeling om via LAN en Online tegelijk te spelen. Dat begreep ik iig uit je verhaal tazzman.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 17 maart 2002 19:02 schreef urf het volgende:
En het is dus niet de bedoeling om via LAN en Online tegelijk te spelen. Dat begreep ik iig uit je verhaal tazzman.
Go Urf!
Go Urf!
Urf Urf hij is de man,
want hij snapt wat niemand snappen kan!!!
Go Urf!
Go Urf!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:43
ROFL

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Op zondag 17 maart 2002 19:02 schreef urf het volgende:
Dat is um :) Kijk dat andere apps of games dat wel kunnen is iets totaal anders. Het ligt er gewoon aan hoe de netwerk code geschreven is..en die van Falcon 4.0 kent zijn beperkingen..

Hier is een stukje uit de 87th VFW "Falcon 4 and NAT FAQ":
Notice also that you can only run one instance of Falcon in the NAT environment. This is due to the fact that Falcon wants to bind to a specific IP address. Although it doesn't seem to make sense it's the way MPS programmed the network interface. Take the picture below, for example. You cannot run a multiplayer (MP) game of F4 on both PC 1 and PC 2 and PC 5. You can run it between PC 1, PC 3, PC 5 and PC 6.

Afbeeldingslocatie: http://www.87th.org/images/sygate.gif
Voor meer info zie ook http://www.87th.org/sygate.shtml
Of ga naar onze site .. www.87th.org en kijk in de HELP sectie.

• urf
  • Niet online

urf

Op zondag 17 maart 2002 19:27 schreef Uncle-Sam het volgende:

[..]

Go Urf!
Go Urf!
Urf Urf hij is de man,
want hij snapt wat niemand snappen kan!!!
Go Urf!
Go Urf!
Beetje overdreven denk je niet? Had je het gewoon beter uit moeten legggen! >:)

Kleine k*t broertjes ook altijd :(

• Evilernie933
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-01 22:55
Op zondag 17 maart 2002 20:24 schreef tazzman het volgende:

[..]

Dat is um :) Kijk dat andere apps of games dat wel kunnen is iets totaal anders. Het ligt er gewoon aan hoe de netwerk code geschreven is..en die van Falcon 4.0 kent zijn beperkingen..

Hier is een stukje uit de 87th VFW "Falcon 4 and NAT FAQ":
[..]

Voor meer info zie ook http://www.87th.org/sygate.shtml
Of ga naar onze site .. www.87th.org en kijk in de HELP sectie.
mooie site :D ziet er echt allemaal heel gaaf uit...

tampert, kriminalpolizei

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Dank.. we doen ons best :)

Pagina: 1