Troll?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-10 09:33

Beaves

Usque ad Finem

Topicstarter
Is deze reactie van mij een troll? Ik geef een reden waarom er wel virusscanners en firewalls nodig zijn voor sommige PDA's.

Want ze gebruiken een afgeslankte Windows versie waardoor het nou eenmaal makkelijker wordt om virussen en dergelijke om te bouwen voor de PDA waarop Pocket PC draait. Ik ben niet aan het trollen IMO.

edit:

Er staan nog een paar reacties fout, zo is deze posting IMO geen +4 waard.

[edit2]
Deze posting staat ook te hoog, er stond eerst wel een plaatje van de iPAQ MP3 speler. Ik vind het overigens ook fout van de nieuwsposter dat hij niet duidelijk maakt in het nieuws zelf dat het plaatje is aangepast.
[/edit2]

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:05
Reactie staat inmiddels op inzichtvol en zal nog wel omhoog gaan :)

Overgewaardeerde reacties gedowngrade ;)

En voor uitleg zie deze al weet ik niet of dit werkelijk iemand van de crew is :)

[edit]
Status Feut

Feut ben je toch niet als nieuwsposter?
Voorheen heeft mijn collega inderdaad per ongeluk een Compaq PA-2 MP3-speler gepost . Deze is inmiddels vervangen, vandaar ook jouw reactie :)
Beetje ongepast vind ik dus.

[edit2]
Laat maar mijn reactie was niet goed :) user is klaarblijkelijk zeker wel crew :)

graag geen haat mailtjes ;)

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-10 09:33

Beaves

Usque ad Finem

Topicstarter
Deze reactie op mij zegt iets wat totaal niets toevoegd en staat nu op +2 ook niet helemaal correct volgens mij...

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Done :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:20

botoo

💀 too old to die young

been there...

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-07 23:57
* Netman768 zijt er weder eensch over heende geschaefd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 17 maart 2002 14:47 schreef Beaves het volgende:
Deze reactie op mij zegt iets wat totaal niets toevoegd en staat nu op +2 ook niet helemaal correct volgens mij...
Eh, hallo Beaves. Mag ik ff reageren hierop? Ik geef aan dat er een verschil is tussen een firewall en een virusscanner. In jouw verhaal wordt gesuggereerd dat je met een firewall virussen tegenhoudt. Dat is toch echt niet juist. Een firewall houdt netwerk pakketten tegen, een virusscanner virussen (data wordt gescanned).
Dus nu heb ik 2 x Overbodig gekregen en dat lijkt mij toch echt onjuist.
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op zondag 17 maart 2002 19:18 schreef plok een hoe en wat
Dat Beaves jouw reactie niet iets toevoegend vind, wilt niks zeggen in het algemeen. Het modsysteem is "persoonsgebonden" wat dus zeggen wilt dat iedereen een andere mening heeft op de reacties. Beaves vindt in dit geval jouw reactie overbodig en zou em ook daarnaar toe modden (als ie dat kon :P ;) ) maar iemand anders vindt het weer een reactie wat iets toevoegd aan het geheel. Je moet dus nu niet gaan denken dat iedereen die /16 leest ook daadwerkelijk de reactie van jou naar beneden mod :)

Ik vind dat die dus goed staat op de 0 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

plok, ik spring ff bij (1 van de overbodig mods is nl van mij).
Ik lees de post van Beaves niet als een voorzet dat een firewall ook een virus tegen moet houden, maar dat dit als voorbeeld dient om aan te geven wat er allemaal speelt op de pda markt.
...en omdat er voor dat OS nou eenmaal veel virussen en andere irritante dingen bestaan
In die context gelezen komt jouw post tamelijk sarcastisch, bijdehand en overbodig over.
Als dat niet zo bedoeld is zal ik de moderatie van de 0 af corrigeren.

[edit]
er word over het algemeen (iig door mij) niet op naam maar op reactie gemod.

& typos

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-10 21:53

Jaymz

Keep on moving !

Beaves verhaal komt op mij over als een leuk verhaaltje; 't is alleen erg jammer dattie het verhaal over virussen ophangt als 'argumantatie' voor een firewall.

Da's natuurlijk je reinste kolder, en vind ik als ik seq. de reaktie bekijk gewoon niet inzichtvol, en vind ik de reactie die erop volgt, al is het een makkelijke, meer dan 0: overbodig waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Op zondag 17 maart 2002 meende Jaymz:
...'t is alleen erg jammer dattie het verhaal over virussen ophangt als 'argumantatie' voor een firewall.
* botoo waagt het daar niet mee eens te zijn...
Imo is het een benadrukking van het feit dat er meer beveiliging nodig is op de pda, vooral omdat er gebruik word gemaakt van CE (CE heeft geen achterban van goed beveiligde software).

Maar we kunnen natuurlijk best wel een verschil in mening over de interpretatie hebben (en dat hebben we dus ;))

[edit]
plok, na een 'hevige' discussie op irc is je reactie inmiddels weer op +1 aangeland, maar ik hoor nog steeds graag je reactie op mijn eerdere vraag.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-10 21:53

Jaymz

Keep on moving !

Op zondag 17 maart 2002 20:03 schreef botoo het volgende:

[..]

* botoo waagt het daar niet mee eens te zijn...
Dat mag :)
Imo is het een benadrukking van het feit dat er meer beveiliging nodig is op de pda, vooral omdat er gebruik word gemaakt van CE (CE heeft geen achterban van goed beveiligde software).
Het is ook een benadrukking; Alleen vind ik de uitleg gewoon niet zo slim (met virussen komen om het nut van een firewall uit te leggen vind ik niet echt geniaal); Okee de bedoeling is het nut van een firewall op een PDA uitleggen, maar doe dat dan goed :)

De reactie erop vind ik daarom dus meer dan 0: overbodig waard :)
Maar we kunnen natuurlijk best wel een verschil in mening over de interpretatie hebben (en dat hebben we dus ;))
Idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK, volgens mij is iedereen nu weer blij. Het ging mij dus om de asscociatie virus-firewall. En de reactie van mij was niet sarcastisch of zo bedoeld, eerder verbaasd dat het verhaal van de virussen erbij werd gehaald. Is dat misverstand ook weer opgelost.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Op zondag 17 maart 2002 bracht plok licht in de duisternis:
OK, volgens mij is iedereen nu weer blij...
...Is dat misverstand ook weer opgelost.
En weer verlaat een tevreden klant het pand ;)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Pagina: 1