Eeeeh, mischien wat simpel gedacht, maar heb je die andere mp3's niet verplaatst naar een andere dir waardoor de playlist niet meer up-to-date is??? If not, ignore my stupidity

Nej want die anderen zijn 500 MP3tjes die nog keurig in dezelfde folders staan..  

Ik denk toch dat Squar_b een punt heeft.
Verwijder de betreffende songs even uit je playlist en selecteer ze daarna gewoon weer via de winamp file-add functie.
                    Verwijder de betreffende songs even uit je playlist en selecteer ze daarna gewoon weer via de winamp file-add functie.
Please state the nature of your technical emergency 
Heal the internet ...
 1707 :'(
            Ehm de b etreffende songs speelt hij juist wel, en dat zijn er dus 15, en die heb ik al allemaal verwijderd, maar dan speelt ie gewoon niets meer. 
Ik heb nog niet winamp opnieuw geinstalleerd en een compleet nieuwe playlist gemaakt, maar daar heb ik nog geen zin in gehad omdat dat nogal lang duurt enzow... 

Ik heb nog niet winamp opnieuw geinstalleerd en een compleet nieuwe playlist gemaakt, maar daar heb ik nog geen zin in gehad omdat dat nogal lang duurt enzow...
Verwijderd
            Ik heb dit probleem ook gehad...
Pakket deinstalleren en opnieuw installeren.
Probleem verholpen!
Suc6
            Pakket deinstalleren en opnieuw installeren.
Probleem verholpen!
Suc6
            zou gewoon je playlist even verwijderen en een nieuwe aanmaken...
Heb je wellicht je WinAmp opgewaardeerd sinds de laatste keer? Wellicht is het formaat van de playlist ietsjes veranderd.
Lijkt mij in ieder geval te veel op files-uit-de-playlist-die-die-niet-meer-kan-vinden; die slaat 'ie ook gewoon over zonder enig bericht.
                    Heb je wellicht je WinAmp opgewaardeerd sinds de laatste keer? Wellicht is het formaat van de playlist ietsjes veranderd.
Lijkt mij in ieder geval te veel op files-uit-de-playlist-die-die-niet-meer-kan-vinden; die slaat 'ie ook gewoon over zonder enig bericht.
Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P
            Hufkes, nee alle 500 files staan op dezelfde locaties, incl die paar die het wel doen, en ik heb ook niet winamp (tis trouwens de lite versie) geupgrade ofzo.
Ik heb nu een nieuwe playlist gemaakt en alles werkt weer naar behoren...
Als iemand een idee heeft hoe dit kan mag ie het nog steeds posten trouwens 

Ik heb nu een nieuwe playlist gemaakt en alles werkt weer naar behoren...
Als iemand een idee heeft hoe dit kan mag ie het nog steeds posten trouwens
            Playlist-bestand misschien corrupt geraakt?

Please state the nature of your technical emergency 
Heal the internet ...
 1707 :'(
            Meestal betekent dit toch (jawel) dat mp3's verplaatst zijn.
Selecteer es alle mp3'tjes in de playlist, en douw op misc,read ext'd info on selected
Als ie de lengte van songs nu niet weergeeft bestaan die songs niet meer. 

Selecteer es alle mp3'tjes in de playlist, en douw op misc,read ext'd info on selected
Als ie de lengte van songs nu niet weergeeft bestaan die songs niet meer.

Pagina: 1

:strip_icc():strip_exif()/u/10103/2038.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/8106/d52e96f0414fe02ef031f.jpg?f=community) 
            :strip_exif()/u/4641/inventive_duck.gif?f=community) 
            :strip_exif()/u/3615/merlin_small.gif?f=community)