Ik ben op zoek naar een spelletje voor de PC.. ik heb het spel dat ik wil hebben wel op m'n Sega Megadrive, en daar heet het spel "Columns". Bij dit spel vallen er steeds blokjes naar beneden die bestaat uit drie blokjes met verschillende kleuren, de bedoeling is dan om 3 of meer blokjes van dezelfde kleur op een rij te krijgen, en dan verdwijnen ze.. Zwaar verslavend spel vind ik
Ik heb echter geen idee hoe de PC variant van dit spel (wat er vast wel is) heet! Iemand enig idee?
Verwijderd
Toch betwijfel ik dat...er zijn natuurlijk zat Tetris clonen voor PC te krijgen maar Columns, wat toch echt een oud spel is trouwens (was in '90 ofzo al voor de MSX) is toch (zover ik weet) nooit voor iets anders verschenen dan Arcade, MSX en SEGA systemen. (Net zoals het veeeeel gavere Puyo Puyo waar Sega de rechten van heeft gekocht)
Ik weet niet of het originele Columns als PC versie bestaat (misschien een emulator --> emulation.pagina.nl / sega.pagina.nl) maar ik weet wel dat er een gelijksoortig spelletje is wat ook heel erg verslavend is. Xixit!!
Gewoon ff met google zoeken ofzo, zo hem ik hem toen ook gevonden...
Gewoon ff met google zoeken ofzo, zo hem ik hem toen ook gevonden...
verzameling "Columns"-remakes o.a. voor de pc
edit:
edit:
Puyo Puyo remakes..Op zondag 17 maart 2002 15:44 schreef MrRudi het volgende:
(Net zoals het veeeeel gavere Puyo Puyo waar Sega de rechten van heeft gekocht)
mijn web games -> Impossible Snake 2 :: Impossible Snake :: Snake Slider