Toon posts:

DVD stottert

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heb sinds kort een dvd speler, deze werd gewoon door xp herkent. (MT1316B BDV212B - merk: BTC - zat geen cd rom bij)
maar tijdens het afspelen van een dvd, krijg ik midden in de film af en toe, een stotter, en het vage is, dat het ,als ik afsluit en film/scene opnieuw ga kijken, precies ongeveer (:P) op hetzelfde moment stottert, het is maar een licht schokje maar toch irritant.

wat voor vage fout is dit? ik denk dat ik het beste terug kan gaan naar de winkel, of kent iemand dit probleem ofzo?

kga niet graag trug :)(verkopers zijn nl dom:))

Verwijderd

Dat zelfde heb ik ook altijd bij bepaalde scenes in films.

Verwijderd

Ik heb dezelfde DVD speler (uit een Hema comp gehaald) en hij is dus 1x voor DVD's... Daar ligt het waarschijnlijk aan. Bij mij stottert ie ook soms ;( Niks aan te doen, maar ik ga binnenkort een nieuwe kopen denk ik...

Verwijderd

je dvd bestaat uit lagen, als je tijdens het afspelen overgaat naar een andere laag kan je deze schrokken krijgen.

Verwijderd

Topicstarter
maar mijn dvd is 12x,

kan een dvd-speler niet vooruit lezen ofzo? net zoals bij schokvrije cd-spelers (aantal sec.)

Verwijderd

Op zondag 17 maart 2002 12:49 schreef Makz het volgende:
maar mijn dvd is 12x,
hoe weet je dat? Ik heb dezelfde, en die is 5x... Bench maar eens met een DVD erin, met Sisoft Sandra. Dan zegt ie 5x! en verder kan het idd zijn dat ie van laag wisselt dan...

Edit: Sorry, het is 5x, ik heb hem even gebenched. Pic wordt upgeload...

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/jebbe/dvd.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/jebbe/bench.jpg

:) 5x dus...
Ben je opgelicht door die winkel?

• Twarp
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-02 12:51

Twarp

just grin...

Op zondag 17 maart 2002 12:40 schreef arievisser het volgende:
je dvd bestaat uit lagen, als je tijdens het afspelen overgaat naar een andere laag kan je deze schrokken krijgen.
En daarom maakt het niet uit hoe snel je DVD is, hij leest voor gewone video weergave toch maar single speed. De hogere snelheden zijn bedoeld voor data DVD's.

Meh ...

Verwijderd

Topicstarter
dus het is normaal?:)

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-04 23:41

Wildfire

Joy to the world!

Bestaan er eigenlijk al wel 12x DVD-drivers?

En dat haperen is dus duidelijk het overschakelen naar de tweede laag. Dat is dus normaal en niet te voorkomen.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Pagina: 1