harde schijf kapot!?

Pagina: 1
Acties:

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06-2025
ik heb gister ff de slave schijf van m'n systeem in m'n oude systeem gezet om wat bestanden over te gooien, na het aansluiten en aanzetten van m'n oude systeem begon de schijf als een gek te tikken, (leek een beetje op een knipperlicht in een auto). maar wat blijkt nou, me harde schijf staat er niet tussen in het opstartmenu en ook windows pakt m niet, dus net ff die schijf teruggezet in me nieuwe systeem, en daar doet ie t dus ook niet meer...

is ie nou kapot of valt hier nog iets aan te doen!?!?

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:58

DarkSide

theres no place like ::1

Als je HD tikt. Is dat geen goed teken.
Weet niet of ie dit al vaker gedaan heeft.
Maar het ziet er naar uit dat de koppen over de schijf heen tikken. Wat nog wel eens wil helpen is een goede klap op de bovenkant geven. Dan aansluiten, en dan snel alles wegsaven.
Heb zo ook mijn data meerdere keren bewaard met defecte HD's. Door in de paar minuten dat de schijf nog werkt snel een ghost te maken.

Suc6

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• DoD Cerberus
heb al een paar keer een flinke klap gekregen, maar dat had weinig effect. iemand nog andere ideeen?

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

• sjuk425
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

sjuk425

blah.

Op zondag 17 maart 2002 13:41 schreef DoD Cerberus het volgende:
heb al een paar keer een flinke klap gekregen, maar dat had weinig effect. iemand nog andere ideeen?
Ja, de perfecte oplossing, gewoon als ie kapot is nog meer slopen door erop te gaan meppen :P

Heb je em per ongeluk ergens tegenaan gestoten met het wisselen van pc?

• DoD Cerberus
Op zondag 17 maart 2002 14:18 schreef sjuk het volgende:

[..]

Ja, de perfecte oplossing, gewoon als ie kapot is nog meer slopen door erop te gaan meppen :P

Heb je em per ongeluk ergens tegenaan gestoten met het wisselen van pc?
damn, dit is serieus ofzo!

en een keer ergens tegenaan stoten moet een hd wel tegen kunnen hoor!!!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:58

DarkSide

theres no place like ::1

Ze moeten tegen een stootje kunnen. Tig G.
Maar is idd niet bevordelijk.
Echter ik heb zo een paar HD's bij mij en andere toch ff aan de praat gekregen. Om BU's te maken. Het mogen natuurlijk geen moker slagen zijn.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• Koelkasten
  • Laatst online: 08-04 23:13

Koelkasten

har har koelkast op je knar

lekker DOM om met je HD te gaan lopen raggen

dan geeft die drive test dus aan een error code dat de schijf verot is met exesive shock (dus user abuse) dus zwaai zwaai garantie

Niet al te bijdehand om op te gaan meppen |:(

Sommige mensen....

Pagina: 1