[@Home] Signaal valt steeds vaker weg

Pagina: 1
Acties:

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
De laatste tijd heb ik steeds vaker last van een wegvallend signaal bij @Home. Het tweede lampje links van de modem begint dan te knipperen, en soms ook met een oranje kleur afwisseling.

Het duurt niet lang, hooguit een minuut of minder, maar dit soort korte onderbrekingen zijn zeer irritant als je bijvoorbeeld met een instant messenger aan de gang bent.

Dit gebeurt niet op vaste tijden voor zover ik weet en ook niet alleen tijdens de piekuren. Er is ook geen onderhoud of iets dergelijks aan de gang. Zou dit te maken hebben met een slecht signaal bij mijn aansluiting :?

Zijn er misschien meer mensen die er last van hebben en is er iets aan te doen?

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Volgens mij kun je het beste de @Home helpdesk bellen, want als je modem de verbinding met @Home verbreekt, kun jij volgens mij ook weinig aan doen.

🌞🍃

• taz3d_nl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-02 12:08
het zelfde probleem hier
tijdens de piekuren valt de verbinding wel eens uit of zijn webpagina's slecht te bereiken en paar minuten later is er weer niets aan de hand

greetz
@home gebruiker

Verwijderd

ik had dit zelfde probleem. Ik weet niet of je een firewall draait, maar na deze uitgeschakeld te hebben had ik geen problemen meer.

• Fantomas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik heb hier de laatste weken precies hetzelfde probleem, niets aan te doen.

• AtHomer
  • Niet online
Op zondag 17 maart 2002 12:51 schreef BuNgY911 het volgende:
ik had dit zelfde probleem. Ik weet niet of je een firewall draait, maar na deze uitgeschakeld te hebben had ik geen problemen meer.
Ik heb inderdaad een firewall die misschien wel iets te hoog staat afgesteld. Ik zal eens zien of het helpt om die lager te zetten.

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Verwijderd

echt wel jongens die rest is bullshit hem er ook lang last van gehad en het ANDWOORD WAS heel SIMPEL:: Helpdesk bellen help trouwens niks domme troela's enzo.. we hebben iemand laten komen . Ze wisten zelf ook helemaal niets ze hebben het kabe;l verandert modem vernadert hiel allemaal niks wat bleek nou? het andwoord is:: het signaal van het kastje buiten was te zwak zdie hebben ze versterkt en toen hUPPA! heerlijke verbinding weer probeer het maar eesn je zal me dankbaar zijn en dan moet dus wel ff iemand langs komen!

• Xandrios
  • Laatst online: 13-08 23:13
'k ben 't hele weekend al offline :(

Idd het 2e rampje..knipperd oragne....

Maarja, ze hebben weer storing oid :(
(4e dag al dat ik deze week offline ben...)

Verwijderd

Ja dat heb ik ook vaak. Maar wat opvalt is dat dat in periodes gaat (:?). In de zomervakantie had ik er 2 weken last van (baaluh natuurlijk want wat moet je anders in de zomervakantie :P). En ook nog eens in feb 1 week. Voor de rest deed ie het gewoon goed. Weet ut ook nie :)
Pagina: 1