P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B
[kick]
Niemand een idee?
[/kick]
Niemand een idee?
[/kick]
P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B
niet kicken binnen 24 uur plz
maar schroef hem ff open
kijk of daar een los contactje zit
maar schroef hem ff open
kijk of daar een los contactje zit
Probeer de camera eens op een andere computer?
De stroomvoorziening van de USB-bus is meestal netjes afgezekerd, het zou kunnen dat de zekering op je mainboard is doorgeslagen
.
De stroomvoorziening van de USB-bus is meestal netjes afgezekerd, het zou kunnen dat de zekering op je mainboard is doorgeslagen
"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b
Verwijderd
probeer es een ander USB-apparaat aan te sluiten, dan zie je meteen of de stroomvoorziening van je USB er geweest is
Het werkt al weer!
Ik zal de oplossing maar niet vertellen of ik krijg hier een perm. ban
.
nou vooruit dan maar.... (neej ben geen n00b).
Ik had per ongeluk twee usb stekkertjes verwisseld ... 1tje is van mijn digicam en de andere van de webcam. Die van de webcam lag op de grond en zag ik niet......
Ik zal de oplossing maar niet vertellen of ik krijg hier een perm. ban
Ik had per ongeluk twee usb stekkertjes verwisseld ... 1tje is van mijn digicam en de andere van de webcam. Die van de webcam lag op de grond en zag ik niet......
HeheheOp zondag 17 maart 2002 17:01 schreef sigma01 het volgende:
Het werkt al weer!
Ik zal de oplossing maar niet vertellen of ik krijg hier een perm. ban.
NOOB
Nofi, maar dat is niet erg slim
Ik heb ook al een probleem met de Webcam III. Op een of andere manier slaat mn pc altijd vast als ik em een paar minuten gebruik onder winxp. In win2k/9x had ik daar helemaal geen last van. Welke drivers gebruik je onder WinXP zodat het bij jou wel werkt?
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Pagina: 1